ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Google Ads - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Osoba analizująca nowe statystyki w telefonie i na ekranie laptopa

Nowe statystyki w Performance Max

Google wprowadza do Performance Max nowe statystyki, ułatwiające raportowanie oraz kilka innych nowości. Dzięki najnowszej…

Logo Google na niebieskim tle

Aktualizacja automatycznych reklam Google AdSense

W panelu ustawień automatycznych reklam Google AdSense pojawiło się kilka zmian, które mają ułatwić pracę reklamodawcom. Pierwsza zmiana to podział formatów na podstawie ich wpływu…

Widok z góry na dwie osoby analizujące raporty przy biurku

Jednolite okno konwersji dla Google Ads i GA4

Już niedługo okno konwersji w Google Ads zostanie automatycznie dopasowane do jego odpowiednika w GA4. Do tej pory reklamodawcy mogli tworzyć osobne ustawienia raportów konwersji…

Napis Google Ads na tle globusu

Google Ads testuje nowy panel reklam

W Google Ads pojawił się nowy, próbny panel reklam, będący odpowiedzią na skargi użytkowników odnośnie do jego dotychczasowej wersji. Pierwszą zmianą jest uproszczenie głównego menu…

Napis Google Ads na niebieskim tle

Google Ads upraszcza kierowanie na lokalizacje

Wraz z początkiem nowego miesiąca Google Ads rozpocznie testy aktualizacji, ułatwiającej kierowanie reklam na lokalizacje. Od teraz opcje kierowania na Zainteresowania wyszukiwaniem: Osoby szukające lokalizacji…

Osoba analizująca nowe statystyki w telefonie i na ekranie laptopa

Nowe statystyki w Performance Max

Google wprowadza do Performance Max nowe statystyki, ułatwiające raportowanie oraz kilka innych nowości. Dzięki najnowszej aktualizacji reklamodawcy zobaczą konwersję, jej wartość oraz wszystkie koszty, na…

Wykresy statystyk w Google Insights

Nowa aktualizacja funkcji w Google Insights

Najnowsza aktualizacja w Google Ads wprowadza cztery nowe funkcje w zakładce Insights. Pierwsza z nich umożliwia wgląd do wyszukiwanych przez klientów fraz, bez konieczności przeglądania…

Opis nowych funkcji edytora 2.2 od Google Ads

Google Ads udostępnia edytor 2.2

Edytor 2.2 to najnowsze, zaktualizowane narzędzie od Google Ads, z wieloma nowymi funkcjami. Najnowsza wersja zawiera nowe możliwości korzystania z zasobów obrazów z biblioteki. Od…

Osoba trzymająca tablet z widocznymi wykresami

Nowe narzędzia w Google Performance Max

Google wprowadza nowe narzędzia do kampanii Performance Max w ramach przygotowań do okresu świątecznego. Pierwszą nowością jest planer skuteczności kampanii, który ma ułatwić rozporządzanie środkami…

Logo Google Ads

Nowe kolumny raportowania w Google Ads

Kilka dni temu, w programie Google Ads pojawiły się nowe kolumny raportowania, które ułatwią dostęp do danych na temat konwersji. Mowa tu o następujących kolumnach:…

Tag: Google Ads

Google Ads to narzędzie do reklamy w wyszukiwarce Google, które umożliwia promowanie swojej firmy, produktów lub usług za pomocą różnych form, takich jak reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Google Ads służy do dotarcia do odbiorców w momencie, gdy wyszukują oni w Google informacje związane z Twoją firmą, produktami lub usługami. Google posiada całą masę informacji na temat użytkowników. Dzięki temu można precyzyjnie targetować reklamy do określonych grup odbiorców na podstawie ich zapytań w wyszukiwarce, danych demograficznych i wielu innych wskaźników. Google Ads daje również możliwość śledzenia skuteczności reklam i dostosowywania ich w zależności od osiąganych rezultatów. Ponadto Google Ads umożliwia tworzenie reklam na różne urządzenia, takie jak komputery, laptopy, telefony komórkowe i tablety.