
Automatyczna zmiana modelu atrybucji w Google Ads
Jakiś czas temu Google poinformowało niektórych reklamodawców o automatycznej zmianie modelu atrybucji w ich kontach. Ma ona zostać wprowadzona 24 sierpnia bieżącego roku. Do tej…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Jakiś czas temu Google poinformowało niektórych reklamodawców o automatycznej zmianie modelu atrybucji w ich kontach. Ma ona zostać wprowadzona 24 sierpnia bieżącego roku. Do tej…
Google zauważa potencjał w kreacjach wideo i wprowadza narzędzia, które ułatwią tworzenie reklam oraz usprawnią centralną lokalizację zasobów. Pierwszą nowością jest narzędzie do tworzenia reklam…
Google wprowadza 4 nowe funkcje kampanii Performance Max, które mają pomóc marketerom w zrozumieniu i zdiagnozowaniu przyczyn niskiej skuteczności reklam oraz w poprawie ich wyników….
Google Ads wprowadza nowe statystyki, wskazujące marketerom przyczyny niskiej skuteczności ich kampanii reklamowych. Pozwolą one na natychmiastową analizę różnych parametrów, skracając tym samym czas przeznaczany…
Google Ads wprowadza nowe funkcje dla marketerów, które mają sprawić, że tworzone kampanie reklamowe będą bardziej inkluzywne. Rozszerzenie narzędzia zawiera informacje na temat działań marketingowych,…
Google wprowadza aktualizację Ad Managera oraz zapowiada nowe funkcje, które niedługo zostaną udostępnione. Wprowadzonymi już aktualizacjami są: Rozszerzenie PPID TT – identyfikator PPID wygaśnie po…
Google ogłosił wprowadzenie szeregu nowych narzędzi marketingowych, które będą obejmować m.in. YouTube Shorts, nowe układy reklam displayowych, ulepszone pakiety analiz, czy nowe opcje testowania. Jedną…
Google jest w fazie eksperymentów związanych z reklamami mobilnymi Google Ads, w którym favicony są wyświetlane obok adresu URL w sposób podobny do wyświetlania wyników,…
Google wprowadza znaczące zmiany w popularnym typie automatycznych reklam Display Responsive Ads (RDA) w drugiej połowie tego roku. RDA jest w stanie dostosować obrazy do…
Google Ads ogłasza nowe funkcje dostępne w kampanii Performance Max. Aktualizacje są związane z rozpoczęciem przekształcania inteligentnych kampanii produktowych oraz kampanii lokalnych, które mają zostać…
Kategorie wpisów
Jakiś czas temu Google poinformowało niektórych reklamodawców o automatycznej zmianie modelu atrybucji w ich kontach….
Google zauważa potencjał w kreacjach wideo i wprowadza narzędzia, które ułatwią tworzenie reklam oraz usprawnią…
Google wprowadza 4 nowe funkcje kampanii Performance Max, które mają pomóc marketerom w zrozumieniu i…
Google Ads wprowadza nowe statystyki, wskazujące marketerom przyczyny niskiej skuteczności ich kampanii reklamowych. Pozwolą one…
Google Ads wprowadza nowe funkcje dla marketerów, które mają sprawić, że tworzone kampanie reklamowe będą…
Google wprowadza aktualizację Ad Managera oraz zapowiada nowe funkcje, które niedługo zostaną udostępnione. Wprowadzonymi już…
Google ogłosił wprowadzenie szeregu nowych narzędzi marketingowych, które będą obejmować m.in. YouTube Shorts, nowe układy…
Google jest w fazie eksperymentów związanych z reklamami mobilnymi Google Ads, w którym favicony są…
Google wprowadza znaczące zmiany w popularnym typie automatycznych reklam Display Responsive Ads (RDA) w drugiej…
Google Ads ogłasza nowe funkcje dostępne w kampanii Performance Max. Aktualizacje są związane z rozpoczęciem…
Copyright 2022 | aspirate.pl | Realizacja MARKOFANI