Szukaj

Google Ads - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Telefon z logo Google Ads leżący na laptopie

Nowe narzędzia AI w Google Performance Max

Google pracuje nad nowymi narzędziami AI, które mają ułatwić proces tworzenia i dostosowywania kampanii Performance Max. Nowe funkcje umożliwiają tworzenie i skalowanie nowych zasobów tekstowych

Telefon komórkowy z logo Google na białym ekranie

Google uruchamia Centrum oceny reklam

Google wdraża nowe Centrum oceny reklam przeznaczone dla AdSense, AdManager i AdMob. Koncern udostępnia 5 nowych aktualizacji, które mają zwiększyć komfort reklamodawców. Znajdziemy wśród nich:

Laptop z wykresami na ekranie stojący na biurku

Ograniczone wyświetlanie reklam w Google Ads

Google Ads wprowadza zasady, według których „nieznanych” reklamodawców dotknie ograniczone wyświetlanie reklam. Zmiany będą zastosowane w przypadku kierowania kampanię na konkretną markę, z którą reklamodawca

Klocki z napisem Google Ads na niebieskim tle

Google Ads testuje płatny program pilotażowy

Płatny program pilotażowy to nowy projekt dostępny dla małych firm, korzystających z Google Ads. Program jest odpowiedzią na liczne skargi małych firm, dla których jedyną

Osoba z pokolenia Gen Z słuchająca mizyki przez słuchawki na żółtym tle

Google Ads wprowadza Gen Z Music

Google Ads chce pomóc reklamodawcom w docieraniu do Gen Z poprzez narzędzie, ułatwiające dobór muzyki do materiałów promocyjnych. Według Google kluczową rolę w reklamach, które

Osoba pracująca przy biurku na laptopie z logo Google na ekranie

Google Ads wdraża nowy wygląd systemu

Po miesiącach testowania różnych rozwiązań, Google Ads wdraża nowy wygląd systemu. W zaktualizowanej wersji menu główne znajduje się po lewej stronie ekranu, a podstrony są

Tag: Google Ads

Google Ads to narzędzie do reklamy w wyszukiwarce Google, które umożliwia promowanie swojej firmy, produktów lub usług za pomocą różnych form, takich jak reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Google Ads służy do dotarcia do odbiorców w momencie, gdy wyszukują oni w Google informacje związane z Twoją firmą, produktami lub usługami. Google posiada całą masę informacji na temat użytkowników. Dzięki temu można precyzyjnie targetować reklamy do określonych grup odbiorców na podstawie ich zapytań w wyszukiwarce, danych demograficznych i wielu innych wskaźników. Google Ads daje również możliwość śledzenia skuteczności reklam i dostosowywania ich w zależności od osiąganych rezultatów. Ponadto Google Ads umożliwia tworzenie reklam na różne urządzenia, takie jak komputery, laptopy, telefony komórkowe i tablety.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.