Szukaj

LinkedIn - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Starszy mężczyzna siedzący przy laptopie z filiżanką w ręku

LinkedIn Learning z nowymi elementami AI

LinkedIn Learning zostało wzbogacone o nowe funkcje AI. LinkedIn Learning to platforma przepełniona różnorodnymi kursami i wskazówkami dla pracowników rozmaitych branż. Po pierwsze system będzie

Osoba siedząca na krześle z telefonem z Logo LinkedIn na ekranie

LinkedIn wzbogaca biuletyny o dane demograficzne

LinkedIn potwierdza, że biuletyny cieszą się coraz większą popularnością, a aktualna liczba subskrypcji przekroczyła 500 milionów. Twórcy platformy nieustannie ulepszają tę funkcję, tym razem dodając

Osoba trzymająca telefon z logo LinkedIn

Naruszanie treści w LinkedIn będzie pod kontrolą AI

LinkedIn opracował nowy system AI, wykrywający treści, które mogą stanowić naruszenie zasad platformy. Nowe narzędzie ma na celu optymalizację pracy moderatorów, wykrywających wszelkie naruszenia. Twórcy

Grafika przedstawiająca sieć połączeń między kontaktami z ludzką dłonią w tle

Accouont IQ– kolejne narzędzia AI od LinkedIn

LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym razem jest to Account IQ, działający w Sales Navigatorze. Nowe

Dwa kwadraty z logo LinkedIn na białym tle

LinkedIn aktualizuje wspólne artykuły

Wspólne artykuły cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przez co stały się jednym z głównych elementów generujących ruch w LinkedIn. Widząc to, twórcy platformy wprowadzili w nich

LinkedIn Accelerate stworzy reklamy przy pomocy AI

LinkedIn Accelerate stworzy reklamy przy pomocy AI

LinkedIn rozpoczął proces wdrażania narzędzia o nazwie Accelerate, wykorzystującego AI do uproszczenia procesu tworzenie reklamy. Aktualizacja jest dostępna po zalogowaniu do Campaign Managera. Dalej wystarczy

Osoba trzymająca w dłoni telefon z wyświetlonym ekranem logowania do aplikacji LinkedIn

LinkedIn wprowadza Learning Coach z AI

LinkedIn oficjalnie wprowadza narzędzie Learning Coach, czyli nowego chatbota in-stream, udzielającego porad w czasie rzeczywistym. Początkowo Coach będzie skupiał się na rozwijaniu kompetencji miękkich, takich

Logo aplikacji LinkedIn na niebieskim tle

LinkedIn zwiększa dostępność przez czytnik immersyjny

LinkedIn wprowadza czytnik immersyjny do wszystkich artykułów publikowanych bezpośrednio na platformie, co znacznie zwiększy dostępność treści. Od teraz wszystkie publikacje będą przetwarzane przez system Immersive

Okrągłe logo LinkedIn trzymane w dłoniach przez grupę osób

Biblioteka współprac marki w LinkedIn

Na LinkedIn pojawiła się nowa biblioteka, zawierająca wszystkie treści, opublikowane w ramach współprac danej marki z różnymi twórcami. Wyszukiwanie współprac będzie odbywało się za pomocą

Osoba tzymająca w dłoniach telefon z ekranem logowanie do LinkedIn i szklankę wody

Nowe narzędzia AI w Sales Navigator od LinkedIn

LinkedIn dodaje nowe narzędzia generatywnego wyszukiwania AI do swojej usługi Sales Navigator. Sales Navigator to płatna wersja LinkedIn, przeznaczona głównie do pozyskiwania nowych kontaktów, a

Tag: LinkedIn

LinkedIn to internetowa platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie profili zawodowych, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, a także nawiązywanie kontaktów z innymi osobami z branży. LinkedIn służy do budowania profesjonalnych sieci kontaktów i poszerzania swojej wiedzy, a także do promowania swojej firmy, produktów i usług. Platforma daje również możliwość tworzenia reklam, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców, za pomocą różnych opcji targetowania. Dzięki LinkedInowi można znaleźć nowych pracowników, zapoznać się z opiniami i referencjami na ich temat. Ponadto LinkedIn daje możliwość tworzenia i dołączania do różnych grup tematycznych, które mogą być wykorzystywane do budowania społeczności wokół określonych zainteresowań lub tematów.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.