LinkedIn Learning z nowymi elementami AI
LinkedIn Learning zostało wzbogacone o nowe funkcje AI. LinkedIn Learning to platforma przepełniona różnorodnymi kursami
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
LinkedIn Learning zostało wzbogacone o nowe funkcje AI. LinkedIn Learning to platforma przepełniona różnorodnymi kursami
LinkedIn potwierdza, że biuletyny cieszą się coraz większą popularnością, a aktualna liczba subskrypcji przekroczyła 500
LinkedIn opracował nowy system AI, wykrywający treści, które mogą stanowić naruszenie zasad platformy. Nowe narzędzie
LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym
Wspólne artykuły cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przez co stały się jednym z głównych elementów generujących
LinkedIn rozpoczął proces wdrażania narzędzia o nazwie Accelerate, wykorzystującego AI do uproszczenia procesu tworzenie reklamy.
LinkedIn oficjalnie wprowadza narzędzie Learning Coach, czyli nowego chatbota in-stream, udzielającego porad w czasie rzeczywistym.
LinkedIn wprowadza czytnik immersyjny do wszystkich artykułów publikowanych bezpośrednio na platformie, co znacznie zwiększy dostępność
Na LinkedIn pojawiła się nowa biblioteka, zawierająca wszystkie treści, opublikowane w ramach współprac danej marki
LinkedIn dodaje nowe narzędzia generatywnego wyszukiwania AI do swojej usługi Sales Navigator. Sales Navigator to
LinkedIn Learning zostało wzbogacone o nowe funkcje AI. LinkedIn Learning to platforma przepełniona różnorodnymi kursami i wskazówkami dla pracowników rozmaitych branż. Po pierwsze system będzie
LinkedIn potwierdza, że biuletyny cieszą się coraz większą popularnością, a aktualna liczba subskrypcji przekroczyła 500 milionów. Twórcy platformy nieustannie ulepszają tę funkcję, tym razem dodając
LinkedIn opracował nowy system AI, wykrywający treści, które mogą stanowić naruszenie zasad platformy. Nowe narzędzie ma na celu optymalizację pracy moderatorów, wykrywających wszelkie naruszenia. Twórcy
LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym razem jest to Account IQ, działający w Sales Navigatorze. Nowe
Wspólne artykuły cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przez co stały się jednym z głównych elementów generujących ruch w LinkedIn. Widząc to, twórcy platformy wprowadzili w nich
LinkedIn rozpoczął proces wdrażania narzędzia o nazwie Accelerate, wykorzystującego AI do uproszczenia procesu tworzenie reklamy. Aktualizacja jest dostępna po zalogowaniu do Campaign Managera. Dalej wystarczy
LinkedIn oficjalnie wprowadza narzędzie Learning Coach, czyli nowego chatbota in-stream, udzielającego porad w czasie rzeczywistym. Początkowo Coach będzie skupiał się na rozwijaniu kompetencji miękkich, takich
LinkedIn wprowadza czytnik immersyjny do wszystkich artykułów publikowanych bezpośrednio na platformie, co znacznie zwiększy dostępność treści. Od teraz wszystkie publikacje będą przetwarzane przez system Immersive
Na LinkedIn pojawiła się nowa biblioteka, zawierająca wszystkie treści, opublikowane w ramach współprac danej marki z różnymi twórcami. Wyszukiwanie współprac będzie odbywało się za pomocą
LinkedIn dodaje nowe narzędzia generatywnego wyszukiwania AI do swojej usługi Sales Navigator. Sales Navigator to płatna wersja LinkedIn, przeznaczona głównie do pozyskiwania nowych kontaktów, a
LinkedIn to internetowa platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie profili zawodowych, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, a także nawiązywanie kontaktów z innymi osobami z branży. LinkedIn służy do budowania profesjonalnych sieci kontaktów i poszerzania swojej wiedzy, a także do promowania swojej firmy, produktów i usług. Platforma daje również możliwość tworzenia reklam, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców, za pomocą różnych opcji targetowania. Dzięki LinkedInowi można znaleźć nowych pracowników, zapoznać się z opiniami i referencjami na ich temat. Ponadto LinkedIn daje możliwość tworzenia i dołączania do różnych grup tematycznych, które mogą być wykorzystywane do budowania społeczności wokół określonych zainteresowań lub tematów.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Copyright © 2024 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI
Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.