Szukaj
LinkedIn Accelerate stworzy reklamy przy pomocy AI

LinkedIn Accelerate stworzy reklamy przy pomocy AI

LinkedIn rozpoczął proces wdrażania narzędzia o nazwie Accelerate, wykorzystującego AI do uproszczenia procesu tworzenie reklamy.

Aktualizacja jest dostępna po zalogowaniu do Campaign Managera. Dalej wystarczy już tylko wybrać cel kampanii i podać adres URL promowanego produktu, a resztą zajmie się LinkedIn. Sztuczna inteligencja przeprowadzi analizę Twojej strony internetowej, profilu firmy oraz Twoich poprzednich kampanii na platformie. Dzięki tym danym system opracuje całą kreację i odbiorców docelowych, jednocześnie umożliwiając modyfikację parametrów kierowania. Accelerate dostosuje także stawki i zoptymalizuje budżet na najskuteczniejsze miejsca docelowe. Oprócz tego narzędzie oferuje optymalizację w czasie rzeczywistym, kontrolę budżetu oraz wgląd w dokładne statystyki odbiorców.

LinkedIn dodał również opcję „pomoc”, aby dokładniej wyjaśnić, jak Accelerate dopasowuje reklamy, a samo AI może odpowiadać na bezpośrednie pytania reklamodawców. Funkcja jest aktualnie testowana z małą grupą agencji reklamowych. O wszystkich aktualizacjach będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.

Zrzut ekranu możliwości narzędzie LinkedIn Accelerate
Źródło: linkedin.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.