Szukaj
Osoba siedząca na krześle z telefonem z Logo LinkedIn na ekranie

LinkedIn wzbogaca biuletyny o dane demograficzne

LinkedIn potwierdza, że biuletyny cieszą się coraz większą popularnością, a aktualna liczba subskrypcji przekroczyła 500 milionów. Twórcy platformy nieustannie ulepszają tę funkcję, tym razem dodając do wglądu m.in. dane demograficzne odbiorców.

Ulepszona analiza biuletynów jest dostępna w panelu profilu oraz podczas edycji każdego z nich. Dane demograficzne subskrybentów, trendy na przestrzeni czasu oraz porady na temat optymalizacji mają sprawić, że docieranie do nowych odbiorców będzie jeszcze łatwiejsze.

Oprócz tego LinkedIn wprowadza szablony biuletynów. Od teraz, zamiast tworzyć format każdego z nich od podstaw, można użyć układu jednego z poprzednich wpisów, przez co będą one bardziej spójne i atrakcyjniejsze wizualnie.

Ostatnią z nowości jest zaktualizowany podgląd biuletynów, dzięki czemu jego twórca ma pełny obraz perspektywy czytelnika.

Zrzut ekranu przedstawiający dane demograficzne osób czytających biuletyny w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.