LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym razem jest to Account IQ, działający w Sales Navigatorze.
Nowe narzędzie służy do szybkiego przeglądu najważniejszych danych na temat wybranej firmy. AI uwzględni w nim bieżące wyniki firmy, jej priorytety, kluczowe wyzwania i pracowników najwyższego szczebla. Co ważne Account IQ zbiera informacje nie tylko z LinkedIn, ale także ze zewnętrznych stron internetowych. Pytanie brzmi: na ile prawdziwe będą te informacje, biorąc pod uwagę skłonności AI do tzw. halucynacji.
Account IQ to nie jedyna nowość w LinkedIn. Na platformie pojawia się również Mapa Relacji, czyli wizualna prezentacja hierarchii kręgów kupujących. Każda z widocznych tam osób ma przypisaną swoją funkcję w firmie, dzięki czemu wiadomo, kto jest kim. Funkcja ma ułatwić nawiązywanie kontaktów i połączeń z decydentami, co ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży.
