Szukaj
Grafika przedstawiająca sieć połączeń między kontaktami z ludzką dłonią w tle

Accouont IQ– kolejne narzędzia AI od LinkedIn

LinkedIn nieustannie zachwyca się technologią AI, wprowadzając kolejne już narzędzie, wykorzystujące sztuczną inteligencję – tym razem jest to Account IQ, działający w Sales Navigatorze.

Nowe narzędzie służy do szybkiego przeglądu najważniejszych danych na temat wybranej firmy. AI uwzględni w nim bieżące wyniki firmy, jej priorytety, kluczowe wyzwania i pracowników najwyższego szczebla. Co ważne Account IQ zbiera informacje nie tylko z LinkedIn, ale także ze zewnętrznych stron internetowych. Pytanie brzmi: na ile prawdziwe będą te informacje, biorąc pod uwagę skłonności AI do tzw. halucynacji.

Account IQ to nie jedyna nowość w LinkedIn. Na platformie pojawia się również Mapa Relacji, czyli wizualna prezentacja hierarchii kręgów kupujących. Każda z widocznych tam osób ma przypisaną swoją funkcję w firmie, dzięki czemu wiadomo, kto jest kim. Funkcja ma ułatwić nawiązywanie kontaktów i połączeń z decydentami, co ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający nowe narzędzie AI od LinkedIn Account IQ
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.