Nowe funkcje dla subskrybentów Snapchat+
Snapchat wciąż próbuje zachęcić nowych użytkowników do wykupienia płatnej subskrypcji, oferując coraz to nowe funkcje.
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Snapchat wciąż próbuje zachęcić nowych użytkowników do wykupienia płatnej subskrypcji, oferując coraz to nowe funkcje.
Snapchat bada nową możliwość w obrębie aplikacji, którą byłaby usługa subskrypcji o nazwie Snapchat+. Wykupienie
Snapchat jest w fazie testowania komentarzy do klipów Spotlight, przypominających formą filmiki na TikToku. Użytkownicy, którym
Snapchat ma zamiar ułatwić działania marketingowe reklamodawcom, co zrobi z pomocą dynamicznych reklam podróżniczych –
Snapchat wprowadza nową funkcję połączoną z eBayem w swojej aplikacji. Użytkownicy będą mogli udostępniać aukcje
Snapchat udoskonala swoją aplikację wprowadzając Dynamic Stories. Nowa funkcja wykorzystuje kanał RSS partnera do automatycznego
Snapchat wprowadził jedną z najbardziej wyczekiwanych aktualizacji! Istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika, bez wpływu na
Snapchat uruchamia możliwość implementacji reklam w Snap Story dla “Snap Stars”, czyli zweryfikowanych użytkowników aplikacji.
Snapchat chce przenieść swoje narzędzia AR na wyższy poziom w e-commerce, dodając nowe soczewki zakupowe
Snapchat wciąż próbuje zachęcić nowych użytkowników do wykupienia płatnej subskrypcji, oferując coraz to nowe funkcje. Najnowsza aktualizacja pozwala na jeszcze większą personalizację aplikacji. Modyfikacji podlega
Snapchat bada nową możliwość w obrębie aplikacji, którą byłaby usługa subskrypcji o nazwie Snapchat+. Wykupienie tej usługi dałoby użytkownikom dostęp do nowych, ekskluzywnych narzędzi i
Snapchat jest w fazie testowania komentarzy do klipów Spotlight, przypominających formą filmiki na TikToku. Użytkownicy, którym funkcja została udostępniona, mogą teraz odpowiadać bezpośrednio na wideo Spotlight.
Snapchat ma zamiar ułatwić działania marketingowe reklamodawcom, co zrobi z pomocą dynamicznych reklam podróżniczych – Dynamic Travel Ads. Reklamy te będą dopasowywać oferty z katalogu
Snapchat wprowadza nową funkcję połączoną z eBayem w swojej aplikacji. Użytkownicy będą mogli udostępniać aukcje eBaya w swoich Snapach oraz w Snap Stories. Sama aukcja
Snapchat udoskonala swoją aplikację wprowadzając Dynamic Stories. Nowa funkcja wykorzystuje kanał RSS partnera do automatycznego stworzenia relacji z treści, które wydawca już opublikował na swojej
Snapchat wprowadził jedną z najbardziej wyczekiwanych aktualizacji! Istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika, bez wpływu na listę znajomych, Snapkod, memories itp. Jedyne ograniczenia, zapowiedziane przez Snapchat,
Snapchat uruchamia możliwość implementacji reklam w Snap Story dla “Snap Stars”, czyli zweryfikowanych użytkowników aplikacji. Nowa funkcja to ukłon w stronę reklamodawców, którzy zyskują kolejny
Snapchat chce przenieść swoje narzędzia AR na wyższy poziom w e-commerce, dodając nowe soczewki zakupowe z katalogiem. Mają one umożliwić markom zaprezentowanie szeregu produktów w
Snapchat to bezpłatna aplikacja na Android lub iOS do komunikacji, która umożliwia wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych, zdjęć i filmów (tzw. Snapów), a także nakładanie na nie różnych efektów i filtrów. Cechą charakterystyczną Snapchata jest fakt, że publikowane treści mają ograniczenie czasowe, po którym bezpowrotnie znikają. Jest wiele opcji na dodanie swoich znajomych do listy kontaktowej. Jedynym z bardziej efektownych sposobów jest zeskanowanie „Snapkodu” znajomego. Wystarczy kliknąć ikonę ducha przy nazwie użytkownika i skierować aparat na wyświetlony tam QR kod. Można także dodawać nowych użytkowników przez standardową wyszukiwarkę lub odnaleźć ich za pomocą numerów telefonów.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Copyright © 2024 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI
Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.