
Nowa aktualizacja GA4 już dostępna
W GA4 pojawiła się właśnie nowa aktualizacja, która ma usprawnić proces raportowania. Pierwsza z nowości…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
W GA4 pojawiła się właśnie nowa aktualizacja, która ma usprawnić proces raportowania. Pierwsza z nowości…
Google oficjalnie ogłosił koniec działania narzędzia Optimize, służącego do testowania użyteczności witryny. Google Optimize pozwala…
Po najnowszej aktualizacji w GA4 zobaczymy dane, umożliwiające jeszcze bardziej szczegółową analizę interakcji związanych z…
W Google Analytics pojawiła się nowa aktualizacja, dzięki której będzie można w łatwiejszy sposób tworzyć…
Google właśnie ogłosił wdrożenie nowego formatu reklamy – out of home. Jest on kolejną metodą…
Kilka dni temu Google zaktualizował pomiary w kampaniach Google Display & Video 360. Dotyczą one…
Google Analytics 4 wprowadza kolejne aktualizacje. 22 lipca tego roku pojawiła się możliwość stosowania szczegółowych…
Search Console Insights łączy dane z Search Console i usług Google Analytics 4 (GA4). Dzięki…
Google wprowadza nowe narzędzie służące do importowania celów z połączonej usługi Universal Analytics, jako zdarzenia…
W związku z wyłączeniem Universal Analytics Google intensywnie pracuje nad dopracowaniem i rozszerzeniem funkcjonalności Google…
W GA4 pojawiła się właśnie nowa aktualizacja, która ma usprawnić proces raportowania. Pierwsza z nowości to zmiana położenia ikony jakości danych. Wyświetlenie jej na jednej…
Google oficjalnie ogłosił koniec działania narzędzia Optimize, służącego do testowania użyteczności witryny. Google Optimize pozwala na zoptymalizowanie strony internetowej poprzez dostosowanie jej do preferencji użytkowników….
Po najnowszej aktualizacji w GA4 zobaczymy dane, umożliwiające jeszcze bardziej szczegółową analizę interakcji związanych z produktami i usługami. W zaktualizowanym interfejsie znajdziemy dane takie jak:…
W Google Analytics pojawiła się nowa aktualizacja, dzięki której będzie można w łatwiejszy sposób tworzyć raporty stron docelowych. Raportów tych używa się do określania skuteczności…
Google właśnie ogłosił wdrożenie nowego formatu reklamy – out of home. Jest on kolejną metodą zwiększenia zasięgów kampanii cyfrowych. To nowy sposób na w pełni…
Kilka dni temu Google zaktualizował pomiary w kampaniach Google Display & Video 360. Dotyczą one niestandardowych stawek kampanii. Aktualizacja umożliwi reklamodawcom m.in. wykorzystanie danych z…
Google Analytics 4 wprowadza kolejne aktualizacje. 22 lipca tego roku pojawiła się możliwość stosowania szczegółowych filtrów oraz tworzenia raportów niestandardowych. Filtry do szczegółowych raportów, mają…
Search Console Insights łączy dane z Search Console i usług Google Analytics 4 (GA4). Dzięki temu, większa liczba informacji jest dostępna i poddawana analizie, umożliwiając…
Google wprowadza nowe narzędzie służące do importowania celów z połączonej usługi Universal Analytics, jako zdarzenia konwersji w usłudze Google Analytics 4. Jednak tylko dwa typy…
W związku z wyłączeniem Universal Analytics Google intensywnie pracuje nad dopracowaniem i rozszerzeniem funkcjonalności Google Analytics 4. Tym razem uruchomiono integrację Search Ads 360 z…
Google Analytics to narzędzie do analizy ruchu na stronie internetowej, które umożliwia zbieranie i przetwarzanie danych dotyczących użytkowników. W tym celu wykorzystuje kod śledzący GATC, skupiający się na wykorzystaniu języka znaczników Java Script. Aby zacząć korzystać z narzędzia, musimy zainstalować wtyczkę monitorującą wejścia na stronę lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analytics można również monitorować i analizować działania marketingowe, takie jak reklamy Google Ads, a także śledzić efektywność różnych kanałów dotarcia do odbiorców. Google Analytics daje również możliwość tworzenia różnorodnych raportów i wizualizacji danych, które ułatwia analizę uzyskanych efektów i umożliwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Zgłoś newsa
Paczka dla mediów
Polityka Prywatności
Copyright © 2022 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI