ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Google Analytics - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Reklama display na chodniku

Reklamy out of home w Google Display & 360

Google właśnie ogłosił wdrożenie nowego formatu reklamy – out of home. Jest on kolejną metodą zwiększenia zasięgów kampanii cyfrowych. To nowy sposób na w pełni…

Logo Google na żółtym tle.

Nowe pomiary w Google Display & Video 360

Kilka dni temu Google zaktualizował pomiary w kampaniach Google Display & Video 360. Dotyczą one niestandardowych stawek kampanii. Aktualizacja umożliwi reklamodawcom m.in. wykorzystanie danych z…

Grupa osób analizująca wykresy na tablecie

Nowe filtry raportów w Google Analytics 4

Google Analytics 4 wprowadza kolejne aktualizacje. 22 lipca tego roku pojawiła się możliwość stosowania szczegółowych filtrów oraz tworzenia raportów niestandardowych. Filtry do szczegółowych raportów, mają…

Integracja Search Ads 360 z Google Analytics 4

Search Ads 360 zintegrowany z Google Analytics 4

W związku z wyłączeniem Universal Analytics Google intensywnie pracuje nad dopracowaniem i rozszerzeniem funkcjonalności Google Analytics 4.  Tym razem uruchomiono integrację Search Ads 360 z…

Nowa strona główna w Google Analytics 4

Nowa strona główna w Google Analytics 4

Google udostępnił użytkownikom nową stronę główną w Google Analytics 4. Według zapowiedzi prezentowane na niej treści mają być bardziej spersonalizowane i dostosowane do działań danego…

Połączenie Google Analytics 4 z Google Optimize

Połączenie Google Analytics 4 z Google Optimize

Od niedawna istnieje możliwość łączenia Google Optimize z Google Analytics 4.  Google Optimize, to narzędzie umożliwiające testowanie różnych wariantów stron internetowych pod kątem ich skuteczności…