Szukaj

Twitter - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Logo aplikacji X na białym tle

X umożliwia transmisje wideo w Pokojach

Elon Musk ujawnił, że już wkrótce na X pojawi się aktualizacja, która ma umożliwić prowadzenie w Pokojach transmisji wideo na żywo. Do tej pory Pokoje

Osoba korzystająca z aplikacji X na telefonie

X testuje subskrypcję Not a bot

X (Twitter) rozpoczął testy nowej subskrypcji o nazwie Not a bot, obowiązującej nowych użytkowników aplikacji. Nowe zasady weszły w życie 17 października i na ten

Osoba trzymająca telefon z logo aplikacji Twitter

Twitter wprowadza Community Notes dla zdjęć

W dobie obrazów generowanych przez AI, rozpoznanie prawdziwości niektórych zdjęć staje się trudne, dlatego Twitter wprowadza Community Notes. Funkcja umożliwia dodanie do obrazu notatki, opisującej

Grupa osób stojąca w kole z telefonami z logo Twittera w dłoniach

Twitter testuje zakładkę Highlights

Na prośbę użytkowników Twitter dodaje do profilu nową zakładkę Highlights. Karta ta będzie zawierała najlepsze wpisy danego użytkownika, wybrane przez niego samego. W menu edycji

Obowiązkowa weryfikacja reklamodawców na Twitterze

Wraz ze zmianami dotyczącymi odznaczeń, potwierdzających tożsamość właściciela profilu, weryfikacja kont reklamodawców na Twitterze stała się obowiązkowa. Obecnie na Twitterze panuje spory chaos, spowodowany drastycznymi

Osoba otrzymująca powiadomienie z twittera na smartfonie i smartwatchu

Przypomnienia o tweetach w fazie testów

Twitter zapowiada testy dwóch aktualizacji. Jedną z nich są przypomnienia o tweetach, drugą – możliwość zobaczenia liczby odbiorców, którzy dodali wpis do swoich zakładek. Pierwsza

Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo aplikacji Twitter, z budynkiem w tle.

Twitter testuje szybkie promowanie wpisów

Twitter wprowadza nowy sposób na szybkie promowanie wpisów, bez konieczności tworzenia całych kampanii. Celem nowej funkcji jest możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców, przy wykorzystaniu

Tag: Twitter

Twitter to amerykański serwis społecznościowy, którego cechą charakterystyczną jest wymiana tzw. tweetów, czyli krótkich wiadomości tekstowych. Serwis ten powstał w 2006 roku, a jego głównym celem jest nie tylko wymiana opinii między użytkownikami, ale także przekazywanie informacji w formie dziennika internetowego. Często nazywany jest serwisem informacyjnym lub miniblogiem. Słowo tweet z angielskiego oznacza „ćwierkać, dlatego właśnie logo Twittera zawiera ptaka. Pojedynczy tweet nie może być dłuższy niż 140 znaków, a załączone do niego zdjęcia, nazwy użytkowników lub linki wliczają się w ten limit. Tweety są uporządkowane chronologicznie. Użytkownik może również przejść do powiadomień, gdzie sprawdzi, kto o nim lub do niego pisał oraz kto polubił, czy podał dalej jego wpis.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.