Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo aplikacji X

X dodaje kierowanie reklam na użytkowników premium

Na platformie X pojawiła się właśnie możliwość kierowania reklam wyłącznie na odbiorców posiadających konto premium.

Na ten moment kampanie na X są raczej rzadkością, ze względu na niestabilną sytuację platformy oraz znacznie większe zainteresowanie Instagramem czy TikTokiem. Mimo to X również ma swoją niszę.

Nowa grupa docelowa powstała, aby docierać do najaktywniejszych użytkowników, którzy zdecydowali się wykupienie subskrypcji premium. Dodatkowym atutem ma być przypuszczenie, że to zamożniejsze osoby decydują się na płatne pakiety, a więc są to użytkownicy, którzy z większym prawdopodobieństwem zdecydują się na bardziej kosztowne zakupy i usługi.

Zrzut ekranu przedstawiający
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.