Szukaj
Dwie osoby siedzące na kanapie z symbolem hashtag w dłoni

TikTok usuwa popularne hashtagi z Creative Center

TikTok usunął z Centrum Kreatywnego możliwość wyszukania, które hashtagi są aktualnie najbardziej popularne.

Do tej pory reklamodawcy i twórcy mogli za pomocą wyszukiwarki sprawdzić popularność hashtagów, na których opierali swoje treści. Od teraz nie będzie to już możliwe. Twórcy aplikacji tłumaczą swoją decyzję niewystarczającą kontrolą nad viralowymi treściami. Popularne hashtagi zyskują ogromne wyświetlenia i zaangażowania, co może nieść ze sobą niekorzystne efekty jak np. spam, czy inne naruszenia.

Mimo tej zmiany Centrum Kreatywne nadal jest przepełnione inspirującymi materiałami i narzędziami, na których można opierać swoje publikacje na TikToku.

Zrzut ekranu przedstawiający popularne hashtagi w Centrum Kreatywnym TikToka
Źródło: digitalinformationworld.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.