Szukaj
Ekran smartfona z ikonami aplikacji, w tym TikTok

TikTok testuje nowy interfejs w Creator Center

TikTok wprowadza nowe narzędzia i ulepszony interfejs do Creator Ceenter, aby zmaksymalizować wydajność twórców.

Zaktualizowany interfejs zawiera więcej analiz i narzędzi do odkrywania, wykorzystując do tego konwersacyjną sztuczną inteligencję. Nowy układ jest dostępny dla części kont biznesowych, ale aktualnie jedynie na komputerach. Od teraz wszystkie ważne liczby, służące badaniu popularności treści i jej odbioru przez użytkowników.

Oprócz tego TikTok udoskonala Centrum Kreatywne, wprowadzając do niego przewodnik po chatbocie konwersacyjnym, służącym do znajdowania funkcji i narzędzi, których potrzebują.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy interfejs w Creator Center w aplikacja TikTok
Źródło: socialmediatoday.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.