Szukaj
Widok z góry na osobę trzymająca w dłoni telefon z logo aplikacji Instagram na telefonie

Instagram testuje publiczne Kolekcje na profilu

Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która umożliwi użytkownikom publikowanie na swoim profilu kolekcji postów, również autorstwa innych użytkowników.

Twórcy kolekcji mogą zadecydować, kto ją zobaczy, zatytułować ją oraz umożliwić znajomym dodawanie do niej swoich treści. Celem nowej funkcji jest zachęcenie odwiedzających profil do jego zaobserwowania, dzięki lepszemu zapoznaniu się z zainteresowaniami i pasjami danej osoby.

Jeszcze nie wiadomo, czy Instagram udostępni Kolekcje dla profili firmowych, ale jeśli tak, mogłoby się to okazać ciekawym sposobem na zaprezentowanie swojej oferty.

Zrzut ekranu przedstawiający ogłoszenie o funkcji kolekcje w aplikacji Instagram
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.