Szukaj

Instagram - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Widok z góry na osobę trzymająca w dłoni telefon z logo aplikacji Instagram na telefonie

Instagram testuje publiczne Kolekcje na profilu

Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która umożliwi użytkownikom publikowanie na swoim profilu kolekcji postów, również autorstwa innych użytkowników. Twórcy kolekcji mogą zadecydować, kto ją zobaczy,

Osoba trzymająca w dłoni telefon z feedem aplikacji Instagram, na tle kwiatów doniczkowych

Instagram wyświetli Notatki w feedzie

Instagram pracuje nad kolejną aktualizacją promującą Notatki – tym razem będą one widoczne w feedzie, przy opublikowanym poście. Instagram będzie wyświetlał Notatki danego użytkownika, pod

Osoba robiąca transmisję live w aplikacji Instagram

Instagram i transmisje live z zewnętrznymi systemami

Instagram oficjalnie ogłosił nową aktualizację, która umożliwi prowadzenie transmisji live przy użyciu zewnętrznych, przeznaczonych do tego systemów. Od teraz wszystkie konta profesjonalne mogą używać oprogramowań

Osoba trzymająca nad biurkiem telefon z logo Rolek aplikacji Instagram

Instagram wreszcie umożliwia pobieranie Rolek

Instagram w końcu wprowadza długo wyczekiwaną funkcję, jaką jest pobieranie Rolek bezpośrednio z poziomu aplikacji. Do tej pory zapisywanie Rolek w galerii swojego urządzenia wymagało

Logo aplikacji Instagram trzymane w dłoni, na niebieskim tle

Instagram testuje Relacje tylko od znajomych

Instagram pracuje nad nową aktualizacją, która pozwoli zmieniać ustawienia Stories tak, aby widzieć jedynie Relacje, opublikowane przez swoich znajomych. Choć dla niektórych może wydawać się

Tag: Instagram

Instagram to internetowa platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie zdjęć i filmów, a także komunikowanie się. Charakterystyczną cechą Instagrama jest obecność hashtagów, czyli słów poprzedzonych znakiem #. Instagram pozwala na tworzenie Reels – krótkich nagrań wideo publikowanych na profilu oraz Instastories – ciągu zdjęć/filmików, które znikają po 24 godzinach. Instagram udostępnia filtry, które pozwalają uatrakcyjnić zdjęcia. Można do nich dodać naklejki, rysunki czy gify. Z udostępnionych zdjęć można stworzyć kolaż, wraz z opisem. Obserwujący mogą komentować posty swoich znajomych, a dzięki wbudowanej opcji wiadomości możliwa jest prywatna komunikacja. Instagram służy także do promowania swojej firmy, produktów i usług. Daje również możliwość tworzenia reklam, które pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, za pomocą różnych formatów oraz sposobów targetowania.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.