Szukaj

Instagram - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Post 3D dwóch osób w otoczeniu symboli polubień w aplikacji Instagram

Instagram testuje ukrywanie polubień postów

Ostatnimi czasy Instagram mocno pracuje nad prywatnością użytkowników, tym razem poprzez ukrywanie polubień postów przed niechcianymi osobami. Nowa funkcja oferuje kilka opcji wyświetlania polubień. Mogą

Osoba trzymająca w dłoniach prezent świąteczny na laptopie

Meta podpowiada jak tworzyć kampanie świąteczne

Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne. Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj.

Post 3Dz aplikacji Instagram, na różowym tle.

Instagram testuje posty tylko dla bliskich znajomych

Instagram testuje nową funkcję, która pozwalałaby publikować posty widoczne wyłącznie dla bliskich znajomych. Opublikowane treści byłyby widoczne w siatce profilu jedynie dla osób, należących do

Logo aplikacji Facebook i Instagram koncernu Meta na niebieskim tle

Automatyzacja reklam z nowym przewodnikiem od Meta

Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej

Grupa osób leżących na podłodze z telefonami w rękach i grafikami z aplikacji Instagram dookoła

Instagram rozszerza współtworzenie postów

Instagram wprowadza kilka przydatnych aktualizacji, w tym rozszerzone współtworzenie postów. Od teraz jeden post może mieć aż czterech twórców. Dotychczasowe ograniczenia pozwalało na tego typu

Osoba trzymająca telefon z logo aplikacji Instagram na tle klawiatury laptopa

Instagram pozwala kontrolować niechciane DM

Instagram wprowadza aktualizację, która pozwoli lepiej kontrolować wiadomości DM, w tym unikać tych, które są niechciane, np. spam. Od teraz osoby, których dany użytkownik nie

Logo aplikacji Instagram otoczone przez elementy stworzone przez AI

Instagram testuje nowe elementy AI

Instagram ponownie eksperymentuje z AI, testując nowe elementy urozmaicające aplikację. Jedną z ciekawszych nowości jest Chatbot. Po wpisaniu w polu czatu „@ai” pojawi się nowe

Tag: Instagram

Instagram to internetowa platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie zdjęć i filmów, a także komunikowanie się. Charakterystyczną cechą Instagrama jest obecność hashtagów, czyli słów poprzedzonych znakiem #. Instagram pozwala na tworzenie Reels – krótkich nagrań wideo publikowanych na profilu oraz Instastories – ciągu zdjęć/filmików, które znikają po 24 godzinach. Instagram udostępnia filtry, które pozwalają uatrakcyjnić zdjęcia. Można do nich dodać naklejki, rysunki czy gify. Z udostępnionych zdjęć można stworzyć kolaż, wraz z opisem. Obserwujący mogą komentować posty swoich znajomych, a dzięki wbudowanej opcji wiadomości możliwa jest prywatna komunikacja. Instagram służy także do promowania swojej firmy, produktów i usług. Daje również możliwość tworzenia reklam, które pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, za pomocą różnych formatów oraz sposobów targetowania.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.