Szukaj

Google Merchant Center - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Osoba trzymająca w dłoni tablet z widocznymi wykresami

Nowe funkcje w Google Merchant Center Next

Już na początku przyszłego roku Google doda do Merchant Center Next funkcje obsługi reguł i dodatkowych plików danych. Wymienione wcześniej możliwości są już od dawna

Osoba w garniturze, trzymająca w dłoniach grafikę sklepu, symbolizującą Merchant Center od Google

Google wprowadza Merchant Center Next

Google zapowiada usunięcie dotychczasowego Merchant Center i zastąpienie go zaktualizowaną wersją usługi Next. Zmieni się nie tylko wygląd i styl narzędzia. Oprócz tego Merchant Center

Google aktualizuje zasady w Google Merchant Center

Google aktualizuje zasady w Google Merchant Center

Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach, które wymagają logowania lub mają ograniczony dostęp zakupów. Google będzie

Telefon z włączoną aplikacją Google,

Automatyczna aktualizacja stanu produktu w Google

Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć atrybutu warunków w reklamach produktowych. Jeśli atrybucja jest ustawiona nieprawidłowo,

Telefon z włączoną przeglądarką Google.

Najnowsze zmiany w Google Merchant Center

Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest wprowadzenie atrybutu pauzy – pause_attribute. Umożliwi on tymczasowe zatrzymanie reklam

Tag: Google Merchant Center

Google Merchant Center to jedna z wielu usług, oferowanych przez Google. To narzędzie reklamowe, które pozwala na przesyłanie informacji na temat produktów w sklepie internetowym, aby mogli je zobaczyć użytkownicy korzystający z Google. Z GMC stworzenie kampanii produktowej jest bardzo proste i szybkie w realizacji. Narzędzie umożliwia przesyłanie i aktualizowanie informacji o produktach oraz ofertach w formacie pliku XML lub poprzez interfejs API. GNC daje również możliwość integracji z innymi narzędziami Google, takimi jak Google Analytics, Google Ads i Google Tag Manager. Dzięki Google Merchant Center możliwe jest stworzenie reklamy produktowej, która często przekłada się na wzrost sprzedaży.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.