ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Google Merchant Center - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Google aktualizuje zasady w Google Merchant Center

Google aktualizuje zasady w Google Merchant Center

Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach, które wymagają logowania lub mają ograniczony dostęp zakupów. Google będzie…

Telefon z włączoną aplikacją Google,

Automatyczna aktualizacja stanu produktu w Google

Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć atrybutu warunków w reklamach produktowych. Jeśli atrybucja jest ustawiona nieprawidłowo,…

Telefon z włączoną przeglądarką Google.

Najnowsze zmiany w Google Merchant Center

Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest wprowadzenie atrybutu pauzy – pause_attribute. Umożliwi on tymczasowe zatrzymanie reklam…

Komunikacja z klientami za pośrednictwem Google Merchant Center

Komunikacja z klientami w Google Merchant Center

Google testuje nową funkcję, która ma usprawnić komunikację poniędzy sprzedawcami, a klientami. Dzięki niej, klienci będą mogli wysyłać wiadomości na adres e-mail obsługi klienta podany…

Google Merchant Center dodaje opcje krótkiego tytułu

Google Merchant Center dodaje opcje krótkiego tytułu

Osoby prowadzące sprzedaż internetową zyskały możliwość dodania opcjonalnego krótkiego tematu, aby zidentyfikować swoje produkty w Google Merchant Center. Krótkie tytuły różnią się od istniejącego atrybutu…

Tag: Google Merchant Center

Google Merchant Center to jedna z wielu usług, oferowanych przez Google. To narzędzie reklamowe, które pozwala na przesyłanie informacji na temat produktów w sklepie internetowym, aby mogli je zobaczyć użytkownicy korzystający z Google. Z GMC stworzenie kampanii produktowej jest bardzo proste i szybkie w realizacji. Narzędzie umożliwia przesyłanie i aktualizowanie informacji o produktach oraz ofertach w formacie pliku XML lub poprzez interfejs API. GNC daje również możliwość integracji z innymi narzędziami Google, takimi jak Google Analytics, Google Ads i Google Tag Manager. Dzięki Google Merchant Center możliwe jest stworzenie reklamy produktowej, która często przekłada się na wzrost sprzedaży.