Nowe funkcje w Google Merchant Center Next
Już na początku przyszłego roku Google doda do Merchant Center Next funkcje obsługi reguł i
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Już na początku przyszłego roku Google doda do Merchant Center Next funkcje obsługi reguł i
Już niedługo z Google Merchant Center znikną aż cztery dotychczasowe modele atrybucji. Modele, które zostaną
Według najnowszego ogłoszenia Google Merchant Center wszelkie recenzje napisane z wykorzystaniem narzędzi AI powinny być
W Google Merchant Center pojawiła się karta Obsługa klienta, pozwalająca na dodanie danych kontaktowych do
Google Merchant Center testuje nowy przycisk CTA, kierujący użytkownika prosto do kasy, gdzie może dokonać
Google zapowiada usunięcie dotychczasowego Merchant Center i zastąpienie go zaktualizowaną wersją usługi Next. Zmieni się
Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo
Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach,
Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć
Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest
Już na początku przyszłego roku Google doda do Merchant Center Next funkcje obsługi reguł i dodatkowych plików danych. Wymienione wcześniej możliwości są już od dawna
Już niedługo z Google Merchant Center znikną aż cztery dotychczasowe modele atrybucji. Modele, które zostaną usunięte to: Jeszcze w październiku zniknęły one także z Google
Według najnowszego ogłoszenia Google Merchant Center wszelkie recenzje napisane z wykorzystaniem narzędzi AI powinny być oznaczane jako spam i usuwane. Do tej pory Google dość
W Google Merchant Center pojawiła się karta Obsługa klienta, pozwalająca na dodanie danych kontaktowych do odpowiedniego działu firmy. Na stornie będą mogły pojawić się: numer
Google Merchant Center testuje nowy przycisk CTA, kierujący użytkownika prosto do kasy, gdzie może dokonać zakupu. Nowe CTA umożliwi zdecydowanym kupującym automatyczne przejście do kasy,
Google zapowiada usunięcie dotychczasowego Merchant Center i zastąpienie go zaktualizowaną wersją usługi Next. Zmieni się nie tylko wygląd i styl narzędzia. Oprócz tego Merchant Center
Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo łatwiejsze. Niektórzy sprzedawcy otrzymali już dostęp do nowej karty w
Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach, które wymagają logowania lub mają ograniczony dostęp zakupów. Google będzie
Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć atrybutu warunków w reklamach produktowych. Jeśli atrybucja jest ustawiona nieprawidłowo,
Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest wprowadzenie atrybutu pauzy – pause_attribute. Umożliwi on tymczasowe zatrzymanie reklam
Google Merchant Center to jedna z wielu usług, oferowanych przez Google. To narzędzie reklamowe, które pozwala na przesyłanie informacji na temat produktów w sklepie internetowym, aby mogli je zobaczyć użytkownicy korzystający z Google. Z GMC stworzenie kampanii produktowej jest bardzo proste i szybkie w realizacji. Narzędzie umożliwia przesyłanie i aktualizowanie informacji o produktach oraz ofertach w formacie pliku XML lub poprzez interfejs API. GNC daje również możliwość integracji z innymi narzędziami Google, takimi jak Google Analytics, Google Ads i Google Tag Manager. Dzięki Google Merchant Center możliwe jest stworzenie reklamy produktowej, która często przekłada się na wzrost sprzedaży.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Copyright © 2024 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI
Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.