
Google ułatwia dodawanie produktu do karty Zakupów
Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo…
Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach,…
Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć…
Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest…
Google testuje opcję automatycznych reklam pojazdów wśród reklamodawców z USA. Nowy format wykorzystuje pliki danych…
Google testuje nową funkcję, która ma usprawnić komunikację poniędzy sprzedawcami, a klientami. Dzięki niej, klienci…
Osoby prowadzące sprzedaż internetową zyskały możliwość dodania opcjonalnego krótkiego tematu, aby zidentyfikować swoje produkty w…
Raporty widoczności konkurencji w Google Merchant Center są teraz dostępne w otwartej wersji beta. Wskaźniki…
Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo łatwiejsze. Niektórzy sprzedawcy otrzymali już dostęp do nowej karty w…
Google poinformował, że Google Merchant Center nie będzie już automatycznie odrzucał bezpłatnych informacji o produktach, które wymagają logowania lub mają ograniczony dostęp zakupów. Google będzie…
Google zapowiedział automatyczną aktualizację stanu produktów, która przypada na 26 czerwca. Wprowadzona zmiana ma dotyczyć atrybutu warunków w reklamach produktowych. Jeśli atrybucja jest ustawiona nieprawidłowo,…
Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy. Pierwszą zmianą jest wprowadzenie atrybutu pauzy – pause_attribute. Umożliwi on tymczasowe zatrzymanie reklam…
Google testuje opcję automatycznych reklam pojazdów wśród reklamodawców z USA. Nowy format wykorzystuje pliki danych pojazdów z Google Merchant Center, aby dopasować wyszukiwania użytkowników do…
Google testuje nową funkcję, która ma usprawnić komunikację poniędzy sprzedawcami, a klientami. Dzięki niej, klienci będą mogli wysyłać wiadomości na adres e-mail obsługi klienta podany…
Osoby prowadzące sprzedaż internetową zyskały możliwość dodania opcjonalnego krótkiego tematu, aby zidentyfikować swoje produkty w Google Merchant Center. Krótkie tytuły różnią się od istniejącego atrybutu…
Raporty widoczności konkurencji w Google Merchant Center są teraz dostępne w otwartej wersji beta. Wskaźniki w raportach obejmują względną widoczność, współczynnik nakładania się stron i…
Google Merchant Center to jedna z wielu usług, oferowanych przez Google. To narzędzie reklamowe, które pozwala na przesyłanie informacji na temat produktów w sklepie internetowym, aby mogli je zobaczyć użytkownicy korzystający z Google. Z GMC stworzenie kampanii produktowej jest bardzo proste i szybkie w realizacji. Narzędzie umożliwia przesyłanie i aktualizowanie informacji o produktach oraz ofertach w formacie pliku XML lub poprzez interfejs API. GNC daje również możliwość integracji z innymi narzędziami Google, takimi jak Google Analytics, Google Ads i Google Tag Manager. Dzięki Google Merchant Center możliwe jest stworzenie reklamy produktowej, która często przekłada się na wzrost sprzedaży.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Zgłoś newsa
Paczka dla mediów
Polityka Prywatności
Copyright © 2022 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI