Szukaj
Telefon z włączona przeglądarka Google

Google ułatwia dodawanie produktu do karty Zakupów

Najnowsza aktualizacja Google sprawia, że dodawanie oferowanego produktu do karty Zakupów w przeglądarce jest dużo łatwiejsze.

Niektórzy sprzedawcy otrzymali już dostęp do nowej karty w Google Search Console, umożliwiającej utworzenie konta Merchant Center w uproszczonym procesie rejestracji. W ten sposób marketerzy nie będą musieli potwierdzać własności witryny i przesyłać plików produktowych. Jedynym wymaganiem do założenia konta jest zaktualizowanie uporządkowanych danych o produktach, według najnowszych wytycznych.

Funkcja ta znacznie przyśpieszy proces dodawania produktu do karty zakupów Google. Zwiększy to szanse na dotarcie do nowych klientów, co jest bardzo ważne w nadchodzącym okresie świątecznym. Proces wdrażania aktualizacji już się rozpoczął, ale może potrwać jeszcze kilka tygodni.

Zrzut ekranu nowej funkcji Google Search Console.
Źródło: developers.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.