Szukaj
Telefon z logo Facebooka na tle ścian z napisem Meta

Konwersja w Meta Ads z podziałem na wiek i płeć

Dzięki najnowszej aktualizacji Meta Ads konwersja z podziałem na wiek i płeć znów jest dostępna.

Obydwie te kategorie przez dłuższy były wyłączone z podglądu. Od teraz marketerzy ponownie mogą analizować swoich odbiorców pod względem przedziału wiekowego i płci. Oprócz tego wrócił dostęp do umiejscowienia konwersji. Ta kategoria pozwala sprawdzić, gdzie użytkownik wszedł w interakcję z reklamą–czy było to w kanale Aktualności, czy może na Insta Stories.

Kolejną nowością jest możliwość targetowania użytkowników Instagrama jako grupy docelowej. Do wyboru dostępne są dwa rodzaje śledzenia konwersji. Jedna możliwość obejmuje osoby, które zaobserwowały konto. Druga natomiast wskaże użytkowników, którzy podjęli jakiekolwiek działanie wobec posta lub reklamy. Analizie podlegają m.in. interakcje takie jak polubienia, komentarze czy udostępnianie.

Zarówno konwersja z dodatkowymi kategoriami śledzenia, jak i nowe targetowanie są już dostępne dla niektórych reklamodawców. Nie wiadomo jak długo potrwa proces wdrażania, ale zapewne już niedługo będą mogli z nich skorzystać wszyscy użytkownicy.

Zrzut ekranu śledzenia konwersji w Meta Ads.
Źródło: facebook/NataliaCharzyńska
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.