Dzięki najnowszej aktualizacji Meta Ads konwersja z podziałem na wiek i płeć znów jest dostępna.
Obydwie te kategorie przez dłuższy były wyłączone z podglądu. Od teraz marketerzy ponownie mogą analizować swoich odbiorców pod względem przedziału wiekowego i płci. Oprócz tego wrócił dostęp do umiejscowienia konwersji. Ta kategoria pozwala sprawdzić, gdzie użytkownik wszedł w interakcję z reklamą–czy było to w kanale Aktualności, czy może na Insta Stories.
Kolejną nowością jest możliwość targetowania użytkowników Instagrama jako grupy docelowej. Do wyboru dostępne są dwa rodzaje śledzenia konwersji. Jedna możliwość obejmuje osoby, które zaobserwowały konto. Druga natomiast wskaże użytkowników, którzy podjęli jakiekolwiek działanie wobec posta lub reklamy. Analizie podlegają m.in. interakcje takie jak polubienia, komentarze czy udostępnianie.
Zarówno konwersja z dodatkowymi kategoriami śledzenia, jak i nowe targetowanie są już dostępne dla niektórych reklamodawców. Nie wiadomo jak długo potrwa proces wdrażania, ale zapewne już niedługo będą mogli z nich skorzystać wszyscy użytkownicy.
