
Facebook wprowadza dodatkowy profil osobisty
Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony…
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony…
Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie…
Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony…
Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej…
Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i…
W ciągu ostatnich kilku dni niektóre konta reklamowe na Facebooku mogły zobaczyć nową sekcję reklam,…
Facebook wprowadza kilka narzędzi, pozwalających na łatwiejsze i szybsze generowanie leadów oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu…
Do dłuższego czasu Meta tworzy swój odpowiednik Twittera, który może wystartować już w czerwcu. Nowa,…
Facebook ulepsza swój profesjonalny pulpit nawigacyjny, dodając do niego kilka nowych porad i przewodników. Meta…
Meta pracuje nad szeregiem nowych narzędzi reklamowych, wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jednym z nich jest…
Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony np. pracy czy pasji. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób…
Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne. Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj….
Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony do generowania kodu źródłowego. Celem nowego narzędzia jest zwiększenie produktywności…
Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej…
Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i Instagramie. Usługa jest już dostępna również w Polsce. Co zyskają…
W ciągu ostatnich kilku dni niektóre konta reklamowe na Facebooku mogły zobaczyć nową sekcję reklam, o nazwie Beneficjent i płatnik. Komunikat wyświetlający się przy aktualizacji…
Facebook wprowadza kilka narzędzi, pozwalających na łatwiejsze i szybsze generowanie leadów oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu z klientem. Pierwszą nowością jest automatyczne zastosowanie kodu rabatowego w…
Do dłuższego czasu Meta tworzy swój odpowiednik Twittera, który może wystartować już w czerwcu. Nowa, zdecentralizowania aplikacja, o wstępnej nazwie Barcelona, przypomina ogromny czat grupowy,…
Facebook ulepsza swój profesjonalny pulpit nawigacyjny, dodając do niego kilka nowych porad i przewodników. Meta chce pomóc twórcom w maksymalizowaniu wydajności, w czym mają pomóc…
Meta pracuje nad szeregiem nowych narzędzi reklamowych, wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jednym z nich jest platforma AI Sandbox. Nowy projekt ma ułatwić tworzenie skutecznych kampanii…
Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Zgłoś newsa
Paczka dla mediów
Polityka Prywatności
Copyright © 2022 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI