ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Facebook - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Język kodowania na tle dłoni na klawiaturze laptopa

Meta wprowadza Code Llama

Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony…

Grafika 3D postu na platformie Facebook z emotikonami dookoła

Facebook wprowadza dodatkowy profil osobisty

Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony np. pracy czy pasji. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób…

Osoba trzymająca w dłoniach prezent świąteczny na laptopie

Meta podpowiada jak tworzyć kampanie świąteczne

Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne. Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj….

Język kodowania na tle dłoni na klawiaturze laptopa

Meta wprowadza Code Llama

Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony do generowania kodu źródłowego. Celem nowego narzędzia jest zwiększenie produktywności…

Logo aplikacji Facebook i Instagram koncernu Meta na niebieskim tle

Automatyzacja reklam z nowym przewodnikiem od Meta

Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej…

Weryfikacja Meta Verified już dostępna

Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i Instagramie. Usługa jest już dostępna również w Polsce. Co zyskają…

Kwadratowe logo Facebooka rozsypane na stole

Beneficjent i płatnik w reklamach na Facebooku

W ciągu ostatnich kilku dni niektóre konta reklamowe na Facebooku mogły zobaczyć nową sekcję reklam, o nazwie Beneficjent i płatnik. Komunikat wyświetlający się przy aktualizacji…

Osoba ubrana w różową marynarkę, siedząca na żółtej kanapie, trzymająca w dłoni logo Facebooka

Facebook ułatwia generowanie leadów

Facebook wprowadza kilka narzędzi, pozwalających na łatwiejsze i szybsze generowanie leadów oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu z klientem. Pierwszą nowością jest automatyczne zastosowanie kodu rabatowego w…

Dwie osoby, siedzące na kanapie, trzymające w dłoniach znaki Instagrama od Meta oraz Twittera

Meta tworzy własny odpowiednik Twittera

Do dłuższego czasu Meta tworzy swój odpowiednik Twittera, który może wystartować już w czerwcu. Nowa, zdecentralizowania aplikacja, o wstępnej nazwie Barcelona, przypomina ogromny czat grupowy,…

Logo Meta na niebieskim tle

Meta wprowadza platformę AI Sandbox

Meta pracuje nad szeregiem nowych narzędzi reklamowych, wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jednym z nich jest platforma AI Sandbox. Nowy projekt ma ułatwić tworzenie skutecznych kampanii…

Tag: Facebook

Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.