ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów

Facebook - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Osoby trzymające logo Facebooka i Instagrama

Meta rezygnuje z NFT

Szef działu handlu i technologii finansowych Meta poinformował na Twitterze, że NFT zniknie zarówno z…

Osoba logująca się do Facebooka na laptopie.

Facebook testuje nowy profil firmy

Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów…

Osoby trzymające logo Facebooka i Instagrama

Meta rezygnuje z NFT

Szef działu handlu i technologii finansowych Meta poinformował na Twitterze, że NFT zniknie zarówno z Facebooka, jak i Instagrama. Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie pojawiły się na…

Telefon z logo Rolek, trzymany w dłoni

Meta dodaje nowe funkcje do Rolek na Facebooku

Meta wciąż próbuje zachęcić użytkowników do publikowania większej liczby Rolek na Facebooku, dodając coraz to nowe funkcje. Tym razem koncern oferuje dłuższy czas trwania filmów,…

Logo aplikacji Facebook i Instagram na niebieskim tle

Już niedługo Facebook i Instagram będą płatne

Według ostatniego ogłoszenia Marka Zuckerberga już niedługo Facebook i Instagram zostaną rozszerzone o płatne wersje premium. Płatna subskrypcja, o nazwie Meta Verified, ma zwiększyć bezpieczeństwo…

Dwie osoby trzymające logo Instagrama i Facebooka

Meta wprowadza wspólne centrum kont

Meta pracuje nad wprowadzeniem nowej aktualizacji, która ma na celu stworzenie wspólnego centrum kont dla wszystkich aplikacji podległych koncernowi. Centrum kont będzie można znaleźć w…

Telefon z logo Instagrama na tle dużego logo Meta

Meta ogranicza możliwości reklamy dla nastolatków

Meta wprowadza poważne zmiany, ograniczające możliwości reklamodawców w zakresie reklamy dla nastolatków. W przyszłym miesiącu zniknie możliwość kierowania kampanii do nastoletnich użytkowników na podstawie ich…

Telefon z logo Facebooka, na ciemnym tle

Facebook przywraca czat w aplikacji

W ramach ostatnich testów Facebook zrezygnował z Messengera, wprowadzając czat, dostępny bezpośrednio w aplikacji. Facebook usunął własny czat w 2014 roku, tworząc osobny komunikator, przeznaczony…

Osoba trzymająca telefon z logo Reels

Meta wprowadza oznaczenia współprac w Rolkach

Najnowsza aktualizacja na Facebooku wprowadza obowiązkowe oznaczenia współprac w Rolkach, w celu ułatwienia współpracy z markami. Jeżeli twórca publikuje Rolkę w ramach współpracy z firmą,…

Osoba logująca się do Facebooka na laptopie.

Facebook testuje nowy profil firmy

Facebook testuje ulepszony profil firmy, który ma zwiększyć zaangażowanie klientów i ułatwić osiąganie zamierzonych celów biznesowych. Aktualizacja ma być dostępna dla wszystkich małych i średnich…

Osoba logująca się do Facebooka za pomocą telefonu.

Rolki na Facebooku z nowymi opcjami reklam

Meta nadal próbuje spopularyzować rolki na Facebooku, tym razem poprzez dodanie do nich nowych opcji reklamowych. Jak wiadomo, Reels to obecnie najpopularniejszy, a zarazem najbardziej…

Tag: Facebook

Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.