Szukaj

Facebook - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Język kodowania na tle dłoni na klawiaturze laptopa

Meta wprowadza Code Llama

Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony

Telefon z logo Facebooka na ekranie trzymany w dłoni z ikonami polubień dookoła

Historia linków jest już dostępna na Facebook

Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że na Facebooku pojawiła się nowa funkcja, jaką jest historia linków. Aktualizacja pozwala na przechowywanie w jednym miejscu linków do

Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo Rolek na Instagramie

Meta dodaje nowe funkcje do reklamowe do Rolek

Meta wzbogaca reklamy w postaci Rolek o kilka nowych funkcji, które mają zwiększyć zaangażowanie, przy jednoczesnym uproszczeniu procesu tworzenia kampanii. Pierwsza z aktualizacji to reklamy

Logo aplikacji Facebook i Instagram od Meta ułożone w kwadraty

Meta Verified wkrótce będzie dostępna dla firm

Meta Verified to płatna subskrypcja potwierdzająca tożsamość osoby prowadzącej konto na Facebooku i Instagramie, która wkrótce ma być dostępna również dla firm. Po wykupieniu usługi

Grafika 3D postu na platformie Facebook z emotikonami dookoła

Facebook wprowadza dodatkowy profil osobisty

Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony np. pracy czy pasji. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób

Osoba trzymająca w dłoniach prezent świąteczny na laptopie

Meta podpowiada jak tworzyć kampanie świąteczne

Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne. Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj.

Język kodowania na tle dłoni na klawiaturze laptopa

Meta wprowadza Code Llama

Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony do generowania kodu źródłowego. Celem nowego narzędzia jest zwiększenie produktywności

Logo aplikacji Facebook i Instagram koncernu Meta na niebieskim tle

Automatyzacja reklam z nowym przewodnikiem od Meta

Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej

Weryfikacja Meta Verified już dostępna

Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i Instagramie. Usługa jest już dostępna również w Polsce. Co zyskają

Tag: Facebook

Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.