Historia linków jest już dostępna na Facebook
Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że na Facebooku pojawiła się nowa funkcja, jaką jest historia
Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe
Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że na Facebooku pojawiła się nowa funkcja, jaką jest historia
Na oficjalnym blogu Meta pojawiła się informacja o kilku ciekawych ulepszeniach w komunikatorze Messenger, z
W odpowiedzi na zwiększone obostrzenia prawne Unii Europejskiej związane z gromadzeniem danych na potrzeby reklam,
Meta wzbogaca reklamy w postaci Rolek o kilka nowych funkcji, które mają zwiększyć zaangażowanie, przy
Meta Verified to płatna subskrypcja potwierdzająca tożsamość osoby prowadzącej konto na Facebooku i Instagramie, która
Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony
Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie
Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony
Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej
Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i
Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że na Facebooku pojawiła się nowa funkcja, jaką jest historia linków. Aktualizacja pozwala na przechowywanie w jednym miejscu linków do
Na oficjalnym blogu Meta pojawiła się informacja o kilku ciekawych ulepszeniach w komunikatorze Messenger, z czego najważniejsza to domyślne szyfrowanie wszystkich wiadomości. Oprócz tego pojawi
W odpowiedzi na zwiększone obostrzenia prawne Unii Europejskiej związane z gromadzeniem danych na potrzeby reklam, oraz wprowadzeniem aktów DSA i DMA, Meta wprowadza opcję wyłączenia
Meta wzbogaca reklamy w postaci Rolek o kilka nowych funkcji, które mają zwiększyć zaangażowanie, przy jednoczesnym uproszczeniu procesu tworzenia kampanii. Pierwsza z aktualizacji to reklamy
Meta Verified to płatna subskrypcja potwierdzająca tożsamość osoby prowadzącej konto na Facebooku i Instagramie, która wkrótce ma być dostępna również dla firm. Po wykupieniu usługi
Facebook wprowadza ciekawą aktualizację, dzięki której każdy użytkownik platformy może stworzyć dodatkowy profil osobisty, poświęcony np. pracy czy pasji. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób
Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne. Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj.
Code Llama stworzony przez Meta to model sztucznej inteligencji opracowany na bazie Llama 2, stworzony do generowania kodu źródłowego. Celem nowego narzędzia jest zwiększenie produktywności
Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna. Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej
Jakiś czas temu koncern Meta poinformował o rozpoczęciu wdrażania płatnej aktualizacji Verified na Facebooku i Instagramie. Usługa jest już dostępna również w Polsce. Co zyskają
Facebook to jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych na świecie. Została założona w 2004 roku przez Marka Zuckerberga. Facebook umożliwia użytkownikom tworzenie profili, publikowanie postów, zdjęć i filmów, a także komunikowania się ze znajomymi i innymi użytkownikami za pomocą prywatnych wiadomości. Służy również do tworzenia grup, sieci kontaktów, a także do promowania firmy, produktów i usług. Facebook jest bardzo znaczącym kanałem komunikacji dla firm, które prowadzą swoje profile i publikują angażujące treści, by docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać świadomość marki, a w konsekwencji – zwiększać sprzedaż i zyski. Facebook daje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych, które mogą mieć różne cele np. zdobycie jak największej liczby aktywności (lajków, komentarzy, udostępnień czy kliknięć posta), dotarcie do jak największej liczby użytkowników, czy przekierowanie użytkowników do strony internetowej konkretnej firmy.
Kategorie wpisów
Tematy
Branżowy serwis dla marketerów, w którym znajdziesz informacje na temat zmian na rynku, a także wartościową wiedzę.
Copyright © 2024 | Aspirate.pl | Realizacja: MARKOFANI
Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.