Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach prezent świąteczny na laptopie

Meta podpowiada jak tworzyć kampanie świąteczne

Meta opublikowała przewodnik dla reklamodawców, który pokazuje, jakie narzędzia AI wykorzystać, aby stworzyć skuteczne kampanie świąteczne.

Plik z listą zaleceń i wskazówek można pobrać tutaj. W środku znajdziemy spis różnych narzędzi, wraz z przewodnikiem po ich uruchomieniu oraz korzyściach, jakie z tego płyną. Dodatkowym atutem są realne przypadki marek, które wiele zyskały, dzięki zastosowaniu opisanych zaleceń.

Jednym z ciekawszych rozwiązań, które opisuje meta, jest dywersyfikacja reklam, dzięki której kampanie świąteczne będą lepiej dopasowane do ich odbiorców. Według badań koncernu podczas zakupów klienci zwracają uwagę przede wszystkim na cenę, jakość, autentyczność oraz znajomość danej marki. Reklamodawcy mogą stworzyć kilka wersji tej samej kampanii, każdorazowo wyróżniając inny z wymienionych aspektów.

Oprócz tego w poradniku znajdziemy porady na temat automatyzacji reklam, ich pomiarów oraz budowania relacji z klientami . Dodatkowo twórcy pliku zamieścili w nim propozycję kalendarzowego planu działania, zawierającego dokładne akcje, podejmowane w odpowiednim czasie.

Poradnik powinien okazać się przydatny dla mniejszych firm, a zawarte w nim wskazówki mogą mieć realny wpływ na zwiększenie zasięgów, zysku i rozpoznawalności marki.

Zrzut ekranu z przewodnika Meta opisującego kampanie świąteczne
Źródło: facebook.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.