Po zakończeniu trwających od lutego testów, TikTok oficjalnie ogłasza, że sklep aplikacji jest dostępny dla wszystkich sprzedawców w USA.
Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem na rynku azjatyckim, dlatego twórcy platformy chcą przenieść ten sukces na Zachód. Mimo że dotychczasowe testy nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, TikTok się nie poddaje, wciąż próbując przekonać użytkowników do zakupów w aplikacji.
TikTok Shop będzie wyświetlał filmy i transmisje na żywo z reklamami produktów na kanale Dla Ciebie. Po kliknięciu w odpowiednie CTA użytkownik zostanie przekierowany do podstrony, umożliwiającej zakup artykułu, bez konieczności opuszczania platformy.
Oprócz tego na profilu marki pojawi się dodatkowa zakładka, przeznaczona do wyświetlania oferty sklepu. W związku z tym platforma zrezygnowała ze współpracy z Shopify, zachęcając sprzedawców do korzystania z natywnych list produktów.
Pomimo testów, jakie prowadził TikTok, osobny kanał aplikacji, przeznaczony na sklep, nie jest jeszcze dostępny. Najprawdopodobniej funkcje sklepu będą rozwijane w miarę zainteresowania sprzedawców oraz potencjalnych kupujących. O wszelkich aktualizacjach w tej kwestii będziemy informować na bieżąco w naszym serwisie.
