Szukaj

Google Maps - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Pytania i odpowiedzi w interfejsie Google Maps

Pytania i odpowiedzi w interfejsie Google Maps

Pytania i odpowiedzi, dotyczące danej lokalizacji widzieliśmy dotychczas przy wynikach wyszukiwań Google. Aktualnie podobna opcja testowana jest bezpośrednio w interfejsie Google Maps. Wartością tej sekcji

Tag: Google Maps

Google Maps to usługa do wyszukiwania lokalizacji, która pozwala geolokalizować określony punkt, wyznaczać trasy, znajdować najbliższe interesujące miejsca lub zobaczyć ich wygląd. Google Maps działa zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Aby móc korzystać z Google Maps nie trzeba się rejestrować. Wystarczy wprowadzić w okno wyszukiwania dane miejsce, które może obejmować pełny adres, nazwę firmy, stację metra, niektóre współrzędne itp. Punkt jest oznaczony pinezką na mapie, którą można pomniejszyć lub powiększyć w dogodnym miejscu. Po znalezieniu danego punktu, Google Maps oferuje możliwość wyboru trasy dojazdu samochodem, pieszo lub komunikacją miejską. W tym ostatnim punkcie ma pewne niedociągnięcia, ponieważ nie obejmuje miejskich linii autobusowych w wielu miastach. Wybrane lokalizacje można zobaczyć w wersji tradycyjnej mapy ulic, terenowego ukształtowania terenu lub w widoku satelitarnym. Google Maps daje możliwość zapisywania lokalizacji i pobierania map offline. Możliwe jest również udostępnianie danego punktu na mapie, konkretnym użytkownikom. Google Maps to świetne narzędzie do oznaczenia lokalizacji firmy, dzięki czemu użytkownicy bez problemu do niej trafią.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.