Szukaj

Google Search Console - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Grupa osób siedzących na kanapie z laptopami i tabletami w dłoniach

Fora internetowe z nowymi znacznikami w Google

Google wprowadza nowe dane strukturalne oraz raporty do Search Console, dzięki którym internetowe fora dyskusyjne zyskają specjalnie znaczniki w wynikach wyszukiwania. Nowe uporządkowane dane i

Laptop z logo Google na ekranie

Spowalnianie indeksowania w Search Console usunięte

Google Search Console oficjalnie usuwa narzędzie umożliwiające spowalnianie indeksowania przez roboty. Funkcja ograniczająca szybkość indekoswania po raz pierwszy pojawiła się w 2008 roku. Jej celem

Osoba analizująca raporty na laptopie

Google Search Console poprawia indeksowanie wideo

W Search Console pojawiła się aktualizacja, dotycząca indeksowania wideo, która ma poprawić raportowanie błędów. Raporty Search Console wskazują stan indeksowania wideo umieszczonego w witrynie. Pokazują

Napis HTTPS na szarym tle

Nowy raport dotyczący HTTPS w GSC

Nowy raport dotyczący HTTPS w Google Search Console wskazuje przyczyny problemów z obsługą stron chronionych tym protokołem. Sprawozdanie zawiera informacje o liczbie adresów zawierających HTTPS

Osoba analizująca wykresy na laptopie

Aktualizacja Google Search Console

Na początku tego tygodnia pojawiła się najnowsza aktualizacja Google Search Console. Dotyczy ona dodatkowych danych uwzględnianych w raportach Core Web Vitals. W zaktualizowanych sprawozdaniach CWV,

Google zwraca uwagę na natrętne reklamy pełnoekranowe

Google zwraca uwagę na natrętne reklamy pełnoekranowe

Google wysyła za pośrednictwem Google Search Console powiadomienia dotyczące witryn zawierających natrętne reklamy pełnoekranowe. Powiadomienia te informują właścicieli witryn, aby usunęli reklamy pełnoekranowe lub wdrożyli

Tag: Google Search Console

Google Search Console to narzędzie do monitorowania i analizy wyników wyszukiwania w Google. Służy do sprawdzania, czy strona jest indeksowana przez Google, jakie są najczęściej wyszukiwane frazy związane ze stroną, jakie są najlepsze i najgorsze wyniki wyszukiwania dla danej strony oraz do identyfikacji błędów i wskazania sposobów na ich rozwiązanie. Dzięki Google Search Console można również monitorować i analizować działania marketingowe, takie jak linkowanie zewnętrzne, a także śledzić efektywność różnych kanałów dotarcia do odbiorców.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.