Szukaj
Logo aplikacji Facebook i Instagram koncernu Meta na niebieskim tle

Automatyzacja reklam z nowym przewodnikiem od Meta

Meta opublikowała nowy przewodnik dla reklamodawców, który ma sprawić, że automatyzacja reklam stanie się bardziej zrozumiała i intuicyjna.

Stworzone przez koncern narzędzia, oparte na sztucznej inteligencji zostały zaprojektowane tak, aby poprawić wydajność kampanii, przy jak najmniejszej ilości danych wprowadzanych ręcznie. Nowy przewodnik jest szczegółowym oprowadzeniem po wszystkich funkcjach AI, wchodzących w pakiet Advantage+.

Na początku Meta podaje oczywiście szereg korzyści, jakie niesie za sobą automatyzacja reklam. Oprócz sporej oszczędności czasu koncern wyróżnia wśród nich lepszą skuteczność i większe zasięgi. Dostajemy też kilka statystyk, które mają utwierdzić reklamodawców w przekonaniu, że warto wypróbować ofertę Advantage+.

Przewodnik można pobrać tutaj. Tak naprawdę jest on spisem artykułów i poradników na temat wszystkich narzędzi i funkcji do optymalizacji kampanii. Materiał sam w sobie nie zawiera wielu nowych treści, ale wszystkie poprzednie poradniki i artykuły związane z automatyzacją są teraz w jednym miejscu, co czyni je bardziej dostępnymi.

Zrzut ekranu przedstawiający przewodnik po automatyzacji reklam koncernu Meta
Źródło: socialmediatoday.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.