ASPIRATE - Serwis dla wymagających marketerów
Klocki z napisem Google Ads na niebieskim tle

Google Ads testuje płatny program pilotażowy

Płatny program pilotażowy to nowy projekt dostępny dla małych firm, korzystających z Google Ads.

Program jest odpowiedzią na liczne skargi małych firm, dla których jedyną dostępną dotychczas formą pomocy są zautomatyzowanie poradniki Google. Jego celem jest „zapewnienie agencjom i reklamodawcom specjalistycznego wsparcie indywidualnie dostosowanego do konkretnych potrzeb klientów”. Agencje, testujące wstępną wersję projektu, zyskają dostęp do specjalistycznych, płatnych konsultacji z profesjonalistami. Dotychczas tego typu porady były dostępne jedynie dla największych marek. Aktualizacja ta jest pierwszym etapem wdrażania długoterminowej strategii, wspierającej mniejsze agencje, korzystające z platformy.

Oprócz tego twórcy systemu wprowadzili jeszcze kilka nowości. Sporo zmian pojawiło się w Centrum Pomocy Google Ads. Poradniki zawierają teraz więcej szczegółów i plików multimedialnych, co ma ułatwić reklamodawcom samodzielne rozwiązywanie problemów.

Źródło: searchenginejournal.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.