Google wprowadza dwie nowe metody weryfikacji witryny do AdSense, dzięki czemu cały proces będzie szybszy i łatwiejszy.
Pierwsza z nich umożliwia sprawdzenie własności witryny w czasie rzeczywistym za każdym razem, gdy nowa strona zostanie dodana do systemu. Dzięki drugiej nowości wystarczy użyć metatagu, aby zablokować możliwość wyświetlania reklam na stornie głównej. Wcześniej wymagało to użycia odpowiedniego fragmentu kodu.
Do tej pory weryfikacja własności witryny przez AdSense wymagała sporo czasu, a niekiedy również nakładu finansowego. Google wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, sprawiając, że cały proces będzie znacznie łatwiejszy i bardziej płynny.
Dodatkowo Google wprowadza drobne ulepszenia pliku Ads.txt. Od teraz reklamodawcy zobaczą „dane i czas ostatniego przeszukania”, czyli datę ostatniego sprawdzenia pliku przez platformę. Oprócz tego nowa funkcja „sprawdź dostępność aktualizacji” umożliwia jego ponowne sprawdzenie.