Szukaj
Osoba dotykająca dłonią paska z adresem strony internetowej

Weryfikacja witryny z AdSense będzie łatwiejsza

Google wprowadza dwie nowe metody weryfikacji witryny do AdSense, dzięki czemu cały proces będzie szybszy i łatwiejszy.

Pierwsza z nich umożliwia sprawdzenie własności witryny w czasie rzeczywistym za każdym razem, gdy nowa strona zostanie dodana do systemu. Dzięki drugiej nowości wystarczy użyć metatagu, aby zablokować możliwość wyświetlania reklam na stornie głównej. Wcześniej wymagało to użycia odpowiedniego fragmentu kodu.

Do tej pory weryfikacja własności witryny przez AdSense wymagała sporo czasu, a niekiedy również nakładu finansowego. Google wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, sprawiając, że cały proces będzie znacznie łatwiejszy i bardziej płynny.

Dodatkowo Google wprowadza drobne ulepszenia pliku Ads.txt. Od teraz reklamodawcy zobaczą „dane i czas ostatniego przeszukania”, czyli datę ostatniego sprawdzenia pliku przez platformę. Oprócz tego nowa funkcja „sprawdź dostępność aktualizacji” umożliwia jego ponowne sprawdzenie.

Zrzut ekranu przedstawiający nowe funkcje weryfikacji własności witryny w Google AdSense
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.