Szukaj
Laptop z wykresami na ekranie stojący na biurku

Ograniczone wyświetlanie reklam w Google Ads

Google Ads wprowadza zasady, według których „nieznanych” reklamodawców dotknie ograniczone wyświetlanie reklam.

Zmiany będą zastosowane w przypadku kierowania kampanię na konkretną markę, z którą reklamodawca nie jest bezpośrednio związany. W ten sposób Google chce zyskać czas na lepsze poznanie twórców reklamy. Zanim dojdzie do weryfikacji tożsamości, koncern może ograniczyć ich zasięgi. Celem tej zmiany jest zwalczanie oszustw i budowanie zaufania wśród odbiorców reklam.

Reklamodawcy, których dotyczą nowe zasady, zostaną o tym poinformowani. Otrzymają również wskazówki, dotyczące działań, przyspieszających proces kwalifikowania się do sprawdzonych marketerów. Wiarygodność będzie oceniania na podstawie opinii użytkowników, historii reklam i przestrzegania zasad systemu. Dopiero po analizie tych czynników dojdzie do analizy tożsamości reklamodawcy.

Zrzut ekranu wyjaśnienia Google w temacie jakim jest ograniczone wyświetlanie reklam Ads.
Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.