Szukaj
Telefon komórkowy z logo Google na białym ekranie

Google uruchamia Centrum oceny reklam

Google wdraża nowe Centrum oceny reklam przeznaczone dla AdSense, AdManager i AdMob.

Koncern udostępnia 5 nowych aktualizacji, które mają zwiększyć komfort reklamodawców. Znajdziemy wśród nich:

  • Nowy układ systemu, pozwalający na łatwe przechodzenie pomiędzy stronami różnych kampanii
  • Filtry przyspieszające i upraszczające proces wybierania statusów, takich jak „Dozwolone” i „Zablokowane”. Filtry mogą kategoryzować wyniki statusu, recenzji lub produktu.
  • Przycisk „Wybierz wszystko” uprości zbiorcze zmiany, takie jak „Zablokuj”, „Zablokuj i zgłoś” lub „Oznacz jako sprawdzone” we wszystkich reklamach na bieżącej stronie.
  • Uproszczone wyszukiwanie obrazów – nowy przycisk „Szukaj według obrazu” umożliwia znalezienie i zablokowanie reklamy, przez użycie wykorzystanej w niej grafiki
  • Ulepszony widok szczegółów, zawierający rozwijany obszar „Informacje o reklamie” z większą liczbą metadanych i nową kartę „Pokrewne reklamy”, aby szybciej znaleźć powiązane reklamy.

Nowe Centrum oceny reklam można znaleźć na stronie Bezpieczeństwo marki na koncie Google AdSense, Ad Manager lub AdMob. System obsługuje reklamy wszystkich typów kierowania (kontekstowe, spersonalizowane i na miejsca docelowe).

Grafika przedstawiająca elementy oceny reklamy przez system Google
Źródło: support.google.comKo
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.