Szukaj
Osoba trzymająca telefon z logo Rolek aplikacji Instagram

Instagram wprowadza testy A/B Rolek

Pierwsi użytkownicy Instagrama mogą już wypróbować nowowprowadzone testy A/B Rolek.

Najnowsza aktualizacja pozwala na przeprowadzenie testów skuteczności czterech wersji jednej Rolki. Ocenie podlega jej opis oraz użyta miniaturka. Przez 30 minut po publikacji Reelsy będą ocenianie przez grupę początkowych odbiorców. Wersja, która wywoła największe zaangażowanie będzie tą wyświetlaną pozostałym użytkownikom, spoza grupy testowej. Twórcy treści zyskają wgląd do pełnych wyników testu, dzięki czemu dowiedzą się, które rozwiązania okazały się skuteczne, a które nie.

Testy A/B to Rolek nie jedyna aktualizacja opublikowana ostatnio przez koncern. Meta wprowadza nowe centrum osiągnięć, widoczne w panelu profesjonalnym. Kolekcjonowanie tam nagrody mają zachęcić twórców do stałej aktywności i testowania nowych rozwiązań. Najaktywniejsi twórcy otrzymają specjalne odznaki widoczne dla wszystkich użytkowników platformy, co ma przełożyć się na większą widoczność ich profilu.

Cztery zrzuty ekranu z wyjaśnieniami, jak działają nowe testy A/B  Rolek na Instagramie
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.