Szukaj
Właścicielka małej firmy pracująca przy laptopie w kawiarni

Małe firmy otrzymają nowe oznaczenie w Google

Google wprowadza kilka aktualizacji, które mają pomóc sprzedawcom detalicznym (z naciskiem na małe i średnie firmy) w maksymalizacji sprzedaży w okresie świątecznym.

Pierwszą zmianą wprowadzoną przez Google są oznaczenia, wyróżniającego małe firmy pośród innych marek. Według badań koncernu aż 84% konsumentów chce wspierać niewielkie, lokalne biznesy. W związku tym oznaczenie to może mieć realny wpływ na wyniki sprzedaży. Nowa etykieta będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania i Mapach po włączeniu funkcji w Merchant Center. System może również automatycznie nadać atrybut małej firmy na podstawie takich czynników jak liczba oferowanych produktów, liczba lokalizacji lub natężenie ruchu w sieci.

Oprócz tego Google dodaje nowe informacje o danej firmie w jej panelu wiedzy. Od teraz znajdą się tam aktualne oferty, zasady wysyłki i zwrotów, informacje o obsłudze klienta oraz oceny i recenzje. Dane te zostaną pobrane z Merchant Center oraz stron internetowych marki.

Zrzut ekranu przedstawiający oznaczenie małej firmy w wynikach wyszukiwania Google
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.