Szukaj
Okrągłe logo aplikacji YouTube trzymane w dłoni na na czerwonym tle

YouTube jak TikTok – losowe odtwarzanie w fazie testów

Losowe odtwarzanie to najnowsza aktualizacja testowana przez YouTube. Funkcja jest inspirowana kanałem Dla Ciebie na TikToku.

Przycisk, włączający losowe odtwarzanie będzie widoczny na głównej stronie YouTube i został stworzony dla osób, które nie wiedzą, co konkretnie chcą oglądać. Po wybraniu tej opcji użytkownik zobaczy mieszankę Shortsów, dopasowaną do jego preferencji na podstawie historii wyszukiwania, polubień i subskrybowanych kanałów. Klipy mają być jednak bardziej różnorodne od tych widocznych w standardowym strumieniu, co ułatwi odkrywanie nowych treści.

Zainteresowanie formatem Shorts ciągle rośnie, a twórcy aplikacji nieustannie próbują przyciągnąć do niego kolejnych użytkowników. Testy pokażą jak w tym zadaniu sprawdzi się najnowszy pomysł z losowym odtwarzaniem treści.

Zrzut ekranu aplikacji YouTube z przyciskiem, umożliwiające losowe odtwarzanie
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.