Szukaj
Telefon z logo Google Ads leżący na laptopie

Nowe narzędzia AI w Google Performance Max

Google pracuje nad nowymi narzędziami AI, które mają ułatwić proces tworzenia i dostosowywania kampanii Performance Max.

Nowe funkcje umożliwiają tworzenie i skalowanie nowych zasobów tekstowych i graficznych w kampaniach, przy użyciu sztucznej inteligencji. To właśnie te dwa elementy okazały się najtrudniejsze dla użytkowników, korzystających z Performance Max. W odpowiedzi na ten problem Google umożliwia generowanie wielu różnych wersji reklamy za pomocą kilku kliknięć i słów kluczowych.

Wszystkie wygenerowane treści mają być maksymalnie dopasowane do konkretnej marki. Dodatkowo reklamodawcy mogą dowolnie modyfikować obrazy i teksty, aby udoskonalać powstałe projekty. Wprowadzone funkcje są sporym ułatwieniem zarówno dla początkujących użytkowników, poszukujących całkowicie nowych koncepcji, jak i tych doświadczonych, potrzebujących powiewu świeżości w swojej pracy.

Aktualnie wszystkie nowe narzędzia AI od Performance Max są dostępne w wersji beta wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Daty ewentualnej premiery aktualizacji w Polsce oraz wszelkie inne nowości znajdziecie w naszym serwisie, gdy tylko zostaną ogłoszone.

Zrzut ekranu nowych funkcji AI w Google Performance Max
Źródło: searchenginejournal.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.