Google pracuje nad nowymi narzędziami AI, które mają ułatwić proces tworzenia i dostosowywania kampanii Performance Max.
Nowe funkcje umożliwiają tworzenie i skalowanie nowych zasobów tekstowych i graficznych w kampaniach, przy użyciu sztucznej inteligencji. To właśnie te dwa elementy okazały się najtrudniejsze dla użytkowników, korzystających z Performance Max. W odpowiedzi na ten problem Google umożliwia generowanie wielu różnych wersji reklamy za pomocą kilku kliknięć i słów kluczowych.
Wszystkie wygenerowane treści mają być maksymalnie dopasowane do konkretnej marki. Dodatkowo reklamodawcy mogą dowolnie modyfikować obrazy i teksty, aby udoskonalać powstałe projekty. Wprowadzone funkcje są sporym ułatwieniem zarówno dla początkujących użytkowników, poszukujących całkowicie nowych koncepcji, jak i tych doświadczonych, potrzebujących powiewu świeżości w swojej pracy.
Aktualnie wszystkie nowe narzędzia AI od Performance Max są dostępne w wersji beta wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Daty ewentualnej premiery aktualizacji w Polsce oraz wszelkie inne nowości znajdziecie w naszym serwisie, gdy tylko zostaną ogłoszone.