Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach telefon, z grafikami przedstawiającymi człowieka, sztuczną inteligencję i dymki czatu nad ekranem

Asystent AI od Google Ads dostępny w wersji beta

Google Ads testuje nowe narzędzie AI – jest to asystent użytkownika, pomagający rozwiązać różnego rodzaju problemy z kontem i optymalizacją kampanii.

Nowa funkcja jest dostępna jedynie dla wybranej grupy reklamodawców, którzy otrzymali od koncernu maile z zaproszeniem do przetestowania wersji beta.

Google ostrzega jednak, że prace nad narzędziem wciąż trwają, stąd asystent może popełniać błędy. W takim przypadku, użytkownicy są proszeni o skorygowanie jego odpowiedzi, w celu poprawienia jakości i dokładności usługi.

Docelowo asystent AI ma odpowiadać na pytania użytkowników Google Ads i przeprowadzać ich krok po kroku po różnych funkcjach systemu. Aktualnie wszelkie wskazówki i porady w kwestii rozwiązywania problemów i optymalizacji kampanii są dostępne w „Przewodniku po dobrych metodach Google Ads”.

Zrzut ekrany przedstawiający nowe narzędzie Google Ads, jakim jest asystent AI
Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.