Szukaj
Ekran laptopa z widoczną funkcja obsługa klienta za pomocą czatu

Obsługa klienta w Merchant Center już dostępna

W Google Merchant Center pojawiła się karta Obsługa klienta, pozwalająca na dodanie danych kontaktowych do odpowiedniego działu firmy.

Na stornie będą mogły pojawić się: numer telefonu i adres e-mail działu obsługi klienta oraz link do formularza zgłoszeniowego. Preferowana forma kontaktu zostanie odpowiednio oznaczona.

Oprócz tego sprzedawcy oferujący czaty na żywo ze swoimi pracownikami lub botami mogą dodać do strony odpowiedni skrót, uruchamiający te opcje.

Wprowadzenie ww. danych jest możliwe w karcie Informacje o obsłudze klienta. Celem aktualizacji jest ulepszenie doświadczenia klientów. Szybki i łatwy dostęp do obsługi znacznie wpływają na wygodę użytkowników, dodatkowo wzbudzając ich zaufanie do marki.

Nowa karta Obsługa klienta powinna być już dostępna dla wszystkich użytkowników Merchant Center.

Zrzut ekranu z obsługą funkcji obsługa klienta w Google Merchant Center
Źródło: support.google.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.