Szukaj
Osoba w garniturze, trzymająca w dłoniach grafikę sklepu, symbolizującą Merchant Center od Google

Google wprowadza Merchant Center Next

Google zapowiada usunięcie dotychczasowego Merchant Center i zastąpienie go zaktualizowaną wersją usługi Next.

Zmieni się nie tylko wygląd i styl narzędzia. Oprócz tego Merchant Center Next ma zawierać nowe funkcje, ułatwiające korzystanie z systemu. Jedną z ważniejszych nowości jest możliwość automatycznego pobierania produktów ze sklepu. Oczywiście sprzedawca będzie mógł edytować wszystkie dane lub całkowicie wyłączyć autouzupełnianie.

Kolejną istotną zmianą jest zaktualizowany interfejs użytkownika. Część raportów będzie widoczna bezpośrednio w karcie wydajności. Pojawią się także nowe zakładki takie jak konkurencja widoczności, cennik, popyt i inne. Ponadto sprzedawcy prowadzący jednocześnie sklep stacjonarny i online zobaczą wszystkie swoje produkty w jednym miejscu.

Niektórzy nowi użytkownicy już mogą mieć dostęp do zaktualizowanej wersji usługi. Google zapowiada zakończenie wdrażanie Merchant Center Next w przyszłym roku.

Zrzut ekranu interfejsu  Merchant Center Next od Google
Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.