Szukaj
Komputer z wykresami analizującymi nowe kampanie na ekranie

Dwie nowe kampanie w Google Ads

Google Ads ogłosiło rozszerzenie swoich usług o dwie nowe kampanie: wyświetlenia wideo i generowanie popytu.

Pierwsza z nich ma za zadanie maksymalizację liczby wyświetleń wideo. Ze wstępnych raportów wynika, że liczba ta wzrasta nawet o 40% w porównaniu z innymi typami reklam. Z kolei kampanie generowania popytu wykorzystują sztuczną inteligencję do zwiększenia zaangażowania klientów i zachęcenia ich do działania. W jej ramach reklamodawcy będą mogli tworzyć nowe segmenty, o zasięgu od 2,5 do nawet 10%.

Obydwa typy obejmują formaty takie jak reklamy In-Stream, In-Feed i Shorts w YouTube oraz Discover i te widoczne w Gmailu. Google zapowiada, że nowe kampanie powinny być dostępne dla wszystkich użytkowników Ads jeszcze w tym miesiącu.

Zrzut ekranu przedstawiający interfejs Google Ads i jego nowe kampanie
Źródło: searchengineland.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.