Szukaj
Osoba dokonująca zakupów online, trzymająca w dłoni telefon i kartę kredytową

Przejście do kasy dzięki nowemu CTA w Merchant Center

Google Merchant Center testuje nowy przycisk CTA, kierujący użytkownika prosto do kasy, gdzie może dokonać zakupu.

Nowe CTA umożliwi zdecydowanym kupującym automatyczne przejście do kasy, z pominięciem zbędnych stron pośrednich. Przycisk będzie zawierał link, tworzony indywidualnie dla każdego z produktów. Dzięki temu zakupy mają stać się szybsze i łatwiejsze, a liczba konwersji i odwiedzin witryny znacznie wzrosnąć.

Próbną wersję nowego CTA można włączyć w ustawieniach Merchant Center. Wystarczy tylko wypełnić formularz i dodać link do kasy docelowej. Przed wdrożeniem aktualizacji należy upewnić się o zamieszczeniu wszystkich potrzebnych parametrów w szablonie URL. Wymaganym parametrem zastępczym jest atrybut identyfikatora ID.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy przycisk CTA w Merchant Center
Źródło: twitter.com/rustybrick
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.