Szukaj
Osoba ubrana w różową marynarkę, siedząca na żółtej kanapie, trzymająca w dłoni logo Facebooka

Facebook ułatwia generowanie leadów

Facebook wprowadza kilka narzędzi, pozwalających na łatwiejsze i szybsze generowanie leadów oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu z klientem.

Pierwszą nowością jest automatyczne zastosowanie kodu rabatowego w koszyku reklamowanego sklepu, po kliknięciu w przycisk CTA. Nawet jeśli dany użytkownik ostatecznie nie zdecyduje się na zakup, otrzyma powiadomienie z przypomnieniem o rabacie.

Oprócz tego Facebook ulepsza swoje reklamy kontaktowe, wprowadzając dynamiczny przepływ pytań, aktualizowany na podstawie odpowiedzi użytkowników.

Kolejną metodą na generowanie leadów, którą oferuje Facebook, jest rozszerzony formularz kontaktowy, połączony z czatem, widoczny na głównej stronie marki. Po wybraniu odpowiedniego CTA, użytkownik zostanie przeniesiony do okna, w którym będzie mógł zostawić swoje dane kontaktowe.

Zrzut ekranu nowego sposobu na generowanie leadów na platformie Facebook przy użyciu ulepszonego formularza kontaktnowego
Źródło: facebook.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.