Szukaj
Telefon z włączoną przeglądarką Google.

Najnowsze zmiany w Google Merchant Center

Google zapowiedział serię zmian w Google Merchant Center, które powinni znać sprzedawcy.

Pierwszą zmianą jest wprowadzenie atrybutu pauzy – pause_attribute. Umożliwi on tymczasowe zatrzymanie reklam produktowych bez konieczności używania atrybutów out_of_stock czy availability.  Dzięki temu sprzedawca nie będzie musiał całkowicie wstrzymywać reklam produktów, które będą na nowo dostępne w najbliższym czasie.

Kolejną zmianą są daty dostępności produktów zamówionych i przedpremierowych. Wszystkie produkty z atrybutem „zamówienie oczekujące” lub „zamówienie przedpremierowe”, będą wymagały podania daty ich dostępności. Może ona sięgać maksymalnie rok do przodu, w przeciwnym razie doprowadzi do odrzucenia produktów. 

Trzecia zmiana dotyczy Unsupported Shopping content  – nieobsługiwanych treści w Zakupach. Google poinformował o efektywnych zmianach wprowadzonych w sposobie wyświetlania rowerów z napędem silnikowym poprzez Unsupported Shopping content, w którym trzeba było podać dokładniejsze informacje dotyczące produktu.

Wprowadzone zmiany mogą przysłużyć się lepszemu doświadczeniu reklamodawców z Google oraz ułatwić proces tworzenia kampanii reklamowych.

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.