Twitter wprowadza nowy sposób na szybkie promowanie wpisów, bez konieczności tworzenia całych kampanii.
Celem nowej funkcji jest możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców, przy wykorzystaniu kilku podstawowych danych na jej temat. Twitter stworzył tę aktualizację, aby promowanie stało się jeszcze szybsze i łatwiejsze. Opcja ta ma wyświetlać się podczas procesu tworzenia wpisu, bez konieczności uruchamiania dodatkowych narzędzi. Dzięki temu użytkownicy nie będą musieli tracić czasu na tworzenie pełnych kampanii.
Promowanie wymaga podania danych takich jak wiek, płeć oraz lokalizacja docelowej grupy odbiorców. Twitter pozwala także na wybór jednego z kilku dostępnych celów promocji, np. zwiększenie zaangażowania użytkowników. Oprócz tego internetowi twórcy mogą wybrać czas trwania promocji, który jest zależy od kwoty, przeznaczonej na ten cel.
Nowa funkcja jest już dostępna dla niektórych użytkowników. Twitter nadal oficjalnie nie ogłosił tej aktualizacji, stąd szczegóły na jej temat oraz data globalnej premiery nie są znane.