Szukaj
Osoba trzymająca w dłoniach telefon z logo aplikacji Twitter, z budynkiem w tle.

Twitter testuje szybkie promowanie wpisów

Twitter wprowadza nowy sposób na szybkie promowanie wpisów, bez konieczności tworzenia całych kampanii.

Celem nowej funkcji jest możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców, przy wykorzystaniu kilku podstawowych danych na jej temat. Twitter stworzył tę aktualizację, aby promowanie stało się jeszcze szybsze i łatwiejsze. Opcja ta ma wyświetlać się podczas procesu tworzenia wpisu, bez konieczności uruchamiania dodatkowych narzędzi. Dzięki temu użytkownicy nie będą musieli tracić czasu na tworzenie pełnych kampanii.

Promowanie wymaga podania danych takich jak wiek, płeć oraz lokalizacja docelowej grupy odbiorców. Twitter pozwala także na wybór jednego z kilku dostępnych celów promocji, np. zwiększenie zaangażowania użytkowników. Oprócz tego internetowi twórcy mogą wybrać czas trwania promocji, który jest zależy od kwoty, przeznaczonej na ten cel.

Nowa funkcja jest już dostępna dla niektórych użytkowników. Twitter nadal oficjalnie nie ogłosił tej aktualizacji, stąd szczegóły na jej temat oraz data globalnej premiery nie są znane.



Zrzut ekranu z platformy Twitter, przedstawiający promowanie wpisów.f
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.