Szukaj
Grupa osób, trzymająca telefony z logo TikToka

TikTok wprowadza nowe statystyki wideo

TikTok wdraża nowe statystyki filmów, które mają pomóc twórcom w lepszym zrozumieniu odbioru ich treści.

Aktualizacja będzie dostępna w sekcji Menadżera reklam, w postaci nowego wykresu, zatytułowanego Video Insights. Twórcy znajdą tam różnorodne informacje. Raport zawiera m.in. szczegółową analizę nagrania, klatka po klatce, w celu znalezienie fragmentu, który najbardziej spodobał się odbiorcom.

Inną, bardzo cenną dla twórców opcją, jest możliwość porównywania publikowanych treści pod różnym kątem. Analizie może podlegać nieograniczona liczba filmów, publikowanych w dowolnym momencie w przeszłości. Dzięki temu twórcy zyskają wgląd do porównania danych takich jak koszty reklamy, czy zaangażowanie odbiorców.

TikTok umożliwia również wgląd w statystyki, oparte na sprawdzeniu komentarzy pod filmami i grupowaniu odbiorców, według kategorii takich jak lokalizacja, wiek czy płeć.

Zrzut ekranu, pokazujący nowe statystyki TikToka
Źródło: ads.tiktok.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.