TikTok wdraża nowe statystyki filmów, które mają pomóc twórcom w lepszym zrozumieniu odbioru ich treści.
Aktualizacja będzie dostępna w sekcji Menadżera reklam, w postaci nowego wykresu, zatytułowanego Video Insights. Twórcy znajdą tam różnorodne informacje. Raport zawiera m.in. szczegółową analizę nagrania, klatka po klatce, w celu znalezienie fragmentu, który najbardziej spodobał się odbiorcom.
Inną, bardzo cenną dla twórców opcją, jest możliwość porównywania publikowanych treści pod różnym kątem. Analizie może podlegać nieograniczona liczba filmów, publikowanych w dowolnym momencie w przeszłości. Dzięki temu twórcy zyskają wgląd do porównania danych takich jak koszty reklamy, czy zaangażowanie odbiorców.
TikTok umożliwia również wgląd w statystyki, oparte na sprawdzeniu komentarzy pod filmami i grupowaniu odbiorców, według kategorii takich jak lokalizacja, wiek czy płeć.