Instagram stworzył nowy, już czwarty, przycisk CTA, dostępny dla wszystkich kont firmowych w aplikacji.
Nowy przycisk wezwania do działania ma formę formularza kontaktowego dla klientów, dostępnego bezpośrednio na profilu firmy. Formularz może zawierać kilka ze standardowych pytań do zbierania danych, takich jak imię czy adres e-mail. Oprócz tego, marketerzy mogą dodać do niego własne pytania otwarte lub zamknięte. Firma może także wybrać sposób pozyskiwania tych informacji. Klienci będą mogli tworzyć własne krótkie odpowiedzi lub wybrać którąś z gotowych opcji.
Instagram twierdzi, że nowy przycisk CTA pozwoli na zwiększenie zaangażowania obserwatorów i potencjalnych klientów. Forma ta wydaje się również prostym i szybkim sposobem na uzyskanie informacji, przydatnych w działaniach marketingowych.
Mimo że platforma jeszcze oficjalnie nie ogłosiła dodania tej funkcji, to co raz więcej użytkowników może już z niej korzystać. Nie wiadomo jednak, kiedy aktualizacja będzie ogólnodostępna.