Szukaj
Telefon z logo Instagrama

Instagram dodaje nowy przycisk CTA

Instagram stworzył nowy, już czwarty, przycisk CTA, dostępny dla wszystkich kont firmowych w aplikacji.

Nowy przycisk wezwania do działania ma formę formularza kontaktowego dla klientów, dostępnego bezpośrednio na profilu firmy. Formularz może zawierać kilka ze standardowych pytań do zbierania danych, takich jak imię czy adres e-mail. Oprócz tego, marketerzy mogą dodać do niego własne pytania otwarte lub zamknięte. Firma może także wybrać sposób pozyskiwania tych informacji. Klienci będą mogli tworzyć własne krótkie odpowiedzi lub wybrać którąś z gotowych opcji.

Instagram twierdzi, że nowy przycisk CTA pozwoli na zwiększenie zaangażowania obserwatorów i potencjalnych klientów. Forma ta wydaje się również prostym i szybkim sposobem na uzyskanie informacji, przydatnych w działaniach marketingowych.

Mimo że platforma jeszcze oficjalnie nie ogłosiła dodania tej funkcji, to co raz więcej użytkowników może już z niej korzystać. Nie wiadomo jednak, kiedy aktualizacja będzie ogólnodostępna.

Zrzut ekranu, pokazujący nowy przycisk CTA na Instagramie
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.