Szukaj
Grupa osób stojąca w kole z telefonami z logo Twittera w dłoniach

Twitter testuje zakładkę Highlights

Na prośbę użytkowników Twitter dodaje do profilu nową zakładkę Highlights.

Karta ta będzie zawierała najlepsze wpisy danego użytkownika, wybrane przez niego samego. W menu edycji opublikowanych wpisów pojawi się dodatkowa opcja Dodaj/usuń z Highlights.

Jak dotąd, jedyną podobną możliwością było przypięcie wybranego Tweeta do profilu. Nowa funkcja ma umożliwić osobom odwiedzającym profil łatwiejsze poznanie jego właściciela. Z pewnością przełoży się to na wzrost liczby obserwujących oraz zasięgów wybranych wpisów.

Aktualizacja ta może być przydatna nie tylko dla prywatnych użytkowników, ale również do marek, prowadzących swoje profile na platformie. Nowa zakładka umożliwi zapoznanie się z filozofią firmy, a także jej działaniami i nowymi ofertami.

Twitter jeszcze nie ogłosił oficjalnej daty premiery Highlights. Na ten moment wiadomo tylko, że aktualizacja „nadchodzi”.

Zrzut ekranu przedstawiający nową zakładkę Highlights w profilu użytkownika w aplikacji TWitter
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.