Szukaj
Dwa kwadraty z logo LinkedIn na białym tle

LinkedIn aktualizuje wspólne artykuły

Wspólne artykuły cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przez co stały się jednym z głównych elementów generujących ruch w LinkedIn. Widząc to, twórcy platformy wprowadzili w nich kilka zmian, aby jeszcze bardziej poprawić doświadczenie użytkownika.

Najbardziej widoczną aktualizacją jest modyfikacja układu artykułów. Od teraz autorzy treści są lepiej widoczni – ich nazwiska widnieją na samej górze wpisu i będą uwzględnione także w formacie In-Stream. Pojawiły się również nowe możliwości reakcji na wpis, dzięki czemu użytkownicy mają do dyspozycji pełny wachlarz różnorodnych emojis.

Dodatkowo LinkedIn ulepsza swój algorytm, tak aby wspólne artykuły trafiały do osób, które rzeczywiście są zainteresowane daną tematyką. Ma się to stać poprzez dokładniejszą analizę aktywności użytkownika oraz informacji, zawartych w sekcji Top Skills.

Zrzut ekranu przedstawiający zaktualizowane wspólne artykuły w LinkedIn
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.