Szukaj
Okrągłe logo LinkedIn trzymane w dłoniach przez grupę osób

Biblioteka współprac marki w LinkedIn

Na LinkedIn pojawiła się nowa biblioteka, zawierająca wszystkie treści, opublikowane w ramach współprac danej marki z różnymi twórcami.

Wyszukiwanie współprac będzie odbywało się za pomocą nowych tagów LinkedIn, dodanych do materiałów sponsorowanych przez markę. Wystarczy wpisać odpowiednie słowa kluczowe, związane z wybraną firmą i użyć filtrów, w celu zyskania bardziej dopasowanych wyników wyszukiwania. Użytkownicy mogą wyszukać partnerstwa z ostatniego tygodnia, miesiąca lub minionych 24h.

Dzięki temu działania marketingowe firmy będą bardziej przejrzyste i dostępne do wglądu np. dla innych twórców, chętnych do podjęcia współpracy. Aktualizacja ta będzie również przydatna dla konkurencji, która może przyjrzeć się strategii marki i analizować skuteczność jej działań. Biorąc pod uwagę ciągle rosnącą liczbę sponsorowanych treści w LinkedIn, biblioteka współprac może okazać się naprawdę przydatną funkcją.

Zrzut ekranu z platformy LinkedIn przedstawiający nową bibliotekę współprac marki
Źródło: socialmediatoday.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.