Na LinkedIn pojawiła się nowa biblioteka, zawierająca wszystkie treści, opublikowane w ramach współprac danej marki z różnymi twórcami.
Wyszukiwanie współprac będzie odbywało się za pomocą nowych tagów LinkedIn, dodanych do materiałów sponsorowanych przez markę. Wystarczy wpisać odpowiednie słowa kluczowe, związane z wybraną firmą i użyć filtrów, w celu zyskania bardziej dopasowanych wyników wyszukiwania. Użytkownicy mogą wyszukać partnerstwa z ostatniego tygodnia, miesiąca lub minionych 24h.
Dzięki temu działania marketingowe firmy będą bardziej przejrzyste i dostępne do wglądu np. dla innych twórców, chętnych do podjęcia współpracy. Aktualizacja ta będzie również przydatna dla konkurencji, która może przyjrzeć się strategii marki i analizować skuteczność jej działań. Biorąc pod uwagę ciągle rosnącą liczbę sponsorowanych treści w LinkedIn, biblioteka współprac może okazać się naprawdę przydatną funkcją.