Szukaj
Osoba tzymająca w dłoniach telefon z ekranem logowanie do LinkedIn i szklankę wody

Nowe narzędzia AI w Sales Navigator od LinkedIn

LinkedIn dodaje nowe narzędzia generatywnego wyszukiwania AI do swojej usługi Sales Navigator.

Sales Navigator to płatna wersja LinkedIn, przeznaczona głównie do pozyskiwania nowych kontaktów, a przede wszystkim stałych klientów. Dzięki nowym funkcjom sztucznej inteligencji ten proces wyszukiwania i nawiązywania kontaktów ma stać się jeszcze łatwiejszy.

Pierwszą nowością jest tabela Filtruj z AI, przeznaczona do zadawania pytań konwersacyjnych. Oznacza to, że zamiast tracić czas na szukanie i dobieranie odpowiednich wytycznych, wystarczy zawrzeć je w jednym zdaniu. Dla przykładu, po wpisaniu „Znajdź mi programistów z północnej Polski, z którymi mam kontakt drugiego stopnia” system przefiltruje wyniki wyszukiwania, uwzględniając podane wymagania.

Oprócz tego Sales Navigator został wzbogacony o Account IQ, czyli podsumowania danego profilu w LinkedIn za pomocą AI. Sztuczna inteligencja wykryje najważniejsze informacje o wybranej osobie lub firmie, uwzględniając m.in. kluczowych członków zespołu i wyświetli je w jednym oknie.

Aktualnie obydwie funkcje są udostępnione dla ograniczonej liczby użytkowników w kilku wybranych regionach, jednak LinkedIn wkrótce rozszerzy ich dostępność.

Zrzut ekranu nowej funkcji Account IQ w Sales Navigator od AI
Źródło: socialmediatoday.com
Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.