LinkedIn dodaje nowe narzędzia generatywnego wyszukiwania AI do swojej usługi Sales Navigator.
Sales Navigator to płatna wersja LinkedIn, przeznaczona głównie do pozyskiwania nowych kontaktów, a przede wszystkim stałych klientów. Dzięki nowym funkcjom sztucznej inteligencji ten proces wyszukiwania i nawiązywania kontaktów ma stać się jeszcze łatwiejszy.
Pierwszą nowością jest tabela Filtruj z AI, przeznaczona do zadawania pytań konwersacyjnych. Oznacza to, że zamiast tracić czas na szukanie i dobieranie odpowiednich wytycznych, wystarczy zawrzeć je w jednym zdaniu. Dla przykładu, po wpisaniu „Znajdź mi programistów z północnej Polski, z którymi mam kontakt drugiego stopnia” system przefiltruje wyniki wyszukiwania, uwzględniając podane wymagania.
Oprócz tego Sales Navigator został wzbogacony o Account IQ, czyli podsumowania danego profilu w LinkedIn za pomocą AI. Sztuczna inteligencja wykryje najważniejsze informacje o wybranej osobie lub firmie, uwzględniając m.in. kluczowych członków zespołu i wyświetli je w jednym oknie.
Aktualnie obydwie funkcje są udostępnione dla ograniczonej liczby użytkowników w kilku wybranych regionach, jednak LinkedIn wkrótce rozszerzy ich dostępność.