Szukaj
Osoba z pokolenia Gen Z słuchająca mizyki przez słuchawki na żółtym tle

Google Ads wprowadza Gen Z Music

Google Ads chce pomóc reklamodawcom w docieraniu do Gen Z poprzez narzędzie, ułatwiające dobór muzyki do materiałów promocyjnych.

Według Google kluczową rolę w reklamach, które trafiają do pokolenia Z, odgrywa dźwięk. Oprócz tego muzyka jest integralną częścią kultury i tożsamości młodych ludzi. Biorąc pod uwagę te czynniki, Google Ads wprowadza nowe narzędzie, o nazwie Gen Z Music.

Zasada działania jest dosyć prosta. System, opracowany specjalnie do tego celu, ma za zadania analizę dźwięków, wykorzystywanych w w treściach na YouTube, które zyskują popularność wśród użytkowników między 18 a 24 rokiem życia. Następnie AI umieszcza te utwory na jednej liście. Od teraz reklamodawcy na całym świecie mogą przeglądać te listę i kupować wybraną muzykę, aby używać jej w swoich kampaniach.

Grafika Google, przedstawiająca osoby z Gen Z, słuchające muzyki.
Źródło: blog.google

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.