Szukaj
Grupa prartnerów trzymająca w dłoniach telefonu z feedem aplikacji Instagram na ekranie

Instagram umożliwia oznaczanie kilku partnerów treści

Instagram rozszerza dotychczasową opcję Collaborative Posts, umożliwiając oznaczenie maksymalnie trzech partnerów publikowanej treści.

Nowa funkcja jest rozszerzeniem postów partnerskich, które pozwalały na publikowanie treści na dwóch kontach jednocześnie. Aktualizacja dotyczy zarówno standardowych postów, jak i Reels. Każdy z oznaczonych partnerów zyska wgląd we wszystkie statystyki publikowanej treści.

Ta niewielka zmiana może okazać się przydatna dla wielu twórców, podejmujących współpracę z innymi osobami z branży. Instagram nie ogranicza funkcji jedynie do oznaczania partnerów w postach promocyjnych. Każdy z użytkowników może wykorzystać tę aktualizację do publikacji wspólnych treści ze swoimi znajomymi.

Zrzut ekranu przedstawiający oznaczanie partnerów w postach w aplikacji Instagram
Źródło: socialmediatoday.com

Udostępnij:
Katarzyna Ząbczyk
Katarzyna Ząbczyk
Redaktor. Autorka nowinek, która codziennie wyszukuje i publikuje najświeższe wiadomości ze świata marketingu. Prywatnie pasjonatka i studentka psychologii, miłośniczka książek.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.