Szukaj

Google Ads - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Osoba analizująca nowe statystyki w telefonie i na ekranie laptopa

Nowe statystyki w Performance Max

Google wprowadza do Performance Max nowe statystyki, ułatwiające raportowanie oraz kilka innych nowości. Dzięki najnowszej aktualizacji reklamodawcy zobaczą konwersję, jej wartość oraz wszystkie koszty, na

Wykresy statystyk w Google Insights

Nowa aktualizacja funkcji w Google Insights

Najnowsza aktualizacja w Google Ads wprowadza cztery nowe funkcje w zakładce Insights. Pierwsza z nich umożliwia wgląd do wyszukiwanych przez klientów fraz, bez konieczności przeglądania

Opis nowych funkcji edytora 2.2 od Google Ads

Google Ads udostępnia edytor 2.2

Edytor 2.2 to najnowsze, zaktualizowane narzędzie od Google Ads, z wieloma nowymi funkcjami. Najnowsza wersja zawiera nowe możliwości korzystania z zasobów obrazów z biblioteki. Od

Osoba trzymająca tablet z widocznymi wykresami

Nowe narzędzia w Google Performance Max

Google wprowadza nowe narzędzia do kampanii Performance Max w ramach przygotowań do okresu świątecznego. Pierwszą nowością jest planer skuteczności kampanii, który ma ułatwić rozporządzanie środkami

Logo Google Ads

Nowe kolumny raportowania w Google Ads

Kilka dni temu, w programie Google Ads pojawiły się nowe kolumny raportowania, które ułatwią dostęp do danych na temat konwersji. Mowa tu o następujących kolumnach:

Widok z góry na pracownicę siedzącą przy biurku z dokumentami

Centrum dopasowania treści w Google Ads

Google Ads udostępnia nowe Centrum dopasowania treści, które ma poprawić wydajność i ułatwić pracę reklamodawców. Narzędzie pozwala zrezygnować z prowadzenia kampanii w określonych witrynach, aplikacjach

Telefon z logo Google Ads, trzymany w ręce, na tle stolika.

Zaktualizowany tryb uzyskiwania zgody w Google Ads

Google Ads udoskonala tryb uzyskiwania zgody, ułatwiając zarządzanie uprawnieniami dotyczącymi prywatności użytkowników. Wprowadzona aktualizacja automatycznie dostosowuje dane gromadzone na każdej ze stron do zezwoleń Internautów.

Komputer z wykresami na ekranie.

Aktualizacja zasobów Google Ad Manager

Przeprowadzona niedawno aktualizacja Google Ad Manager daje reklamodawcom szerszy wgląd w zasoby kampanii, a co za tym idzie, kilka ciekawych możliwości. Pod pojęciem zasobów reklam

Tag: Google Ads

Google Ads to narzędzie do reklamy w wyszukiwarce Google, które umożliwia promowanie swojej firmy, produktów lub usług za pomocą różnych form, takich jak reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Google Ads służy do dotarcia do odbiorców w momencie, gdy wyszukują oni w Google informacje związane z Twoją firmą, produktami lub usługami. Google posiada całą masę informacji na temat użytkowników. Dzięki temu można precyzyjnie targetować reklamy do określonych grup odbiorców na podstawie ich zapytań w wyszukiwarce, danych demograficznych i wielu innych wskaźników. Google Ads daje również możliwość śledzenia skuteczności reklam i dostosowywania ich w zależności od osiąganych rezultatów. Ponadto Google Ads umożliwia tworzenie reklam na różne urządzenia, takie jak komputery, laptopy, telefony komórkowe i tablety.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.