Szukaj

Google Ads - śledź najważniejsze zmiany w marketingu internetowym​

Publikujemy ważne nowinki, które mają wpływ na Twoje działania marketingowe

Nowe rekomendacje w Google Ads

Nowe rekomendacje w Google Ads

Google Ads aktualizuje rekomendacje, dodając propozycje zmian zależnych od np.: nadchodzącego okresu przedświątecznego. Ogólne sugestie,

Nowy typ kampanii Google Ads

Nowy typ kampanii Google Ads

Ograniczenia związane z pandemią nie zniechęcają ludzi do podróżowania. Jednakże w przeciągu ostatniego roku odnotowano

Kampania Performance Max w Google Ads

Kampania Performance Max w Google Ads

Kampanie Performance Max to nowy sposób kupowania i optymalizacji reklam w YouTube, sieci reklamowej, wyszukiwarce, Discover, Gmail i Mapach Google. Uzupełniają one oparte na słowach

Nowe rekomendacje w Google Ads

Nowe rekomendacje w Google Ads

Google Ads aktualizuje rekomendacje, dodając propozycje zmian zależnych od np.: nadchodzącego okresu przedświątecznego. Ogólne sugestie, to m.in: konfiguracja ulepszonych konwersji w celu poprawienia dokładności pomiaru

Nowy typ kampanii Google Ads

Nowy typ kampanii Google Ads

Ograniczenia związane z pandemią nie zniechęcają ludzi do podróżowania. Jednakże w przeciągu ostatniego roku odnotowano znaczny wzrost wyszukiwań aktywności „w pobliżu”. Google wychodzi naprzeciw rosnącym

Trendy w planerze słów kluczowych Google

Trendy w planerze słów kluczowych Google

Trendy fraz kluczowych, to opcja dobrze znana z narzędzi SEO, wykorzystywanych do analizy słów kluczowych, jak np.: SENUTO. Google testuje rozszerzenie swojego planera słów kluczowych

Zarządzanie dostępem w Google Analytics

Aktualizacja rozszerzeń w Google Ads

Google wprowadza kolejne zmiany w rozszerzeniach reklam. Tym razem, dodano opcję wstrzymywania rozszerzeń (nawet wielu na raz) oraz zmieniono sposób pomiaru skuteczności rozszerzeń. Niektóre funkcje

Model atrybucji oparty o dane w Google Ads

Model atrybucji oparty o dane w Google Ads

Google stale zaskakuje nowymi ulepszeniami swojego systemu reklamowego. Tym razem w Google Ads pojawią się nowe funkcje- ulepszona integracja wyszukiwania i inteligentna atrybucja. Na podstawie

Nowy wygląd inteligentnych kampanii display'owych

Nowy wygląd inteligentnych kampanii display’owych

Google postanowił połączyć elastyczność standardowych kampanii i automatyzację kampanii inteligentnych. Po tym jak zostały wprowadzone elastyczne reklamy display’owe i automatyczne określanie stawek, Google Ads idzie

Zmiany w remarketingu Google Ads

Zmiany w remarketingu Google Ads

Google ogłosił, że Google Tag Manager po stronie serwera umożliwia przenoszenie tagów remarketingowych Google Ads ze strony internetowej na serwer. Rozwiązanie to może pomóc w

RSA jako główny format reklam tekstowych

RSA jako główny format reklam tekstowych

Google potwierdził wycofanie rozszerzonych reklam tekstowych na rzecz elastycznych reklam w wyszukiwarce. Reklamy RSA, oferując możliwość dodania 15 różnych nagłówków i 4 tekstów reklam dają

Tag: Google Ads

Google Ads to narzędzie do reklamy w wyszukiwarce Google, które umożliwia promowanie swojej firmy, produktów lub usług za pomocą różnych form, takich jak reklamy tekstowe, graficzne i wideo. Google Ads służy do dotarcia do odbiorców w momencie, gdy wyszukują oni w Google informacje związane z Twoją firmą, produktami lub usługami. Google posiada całą masę informacji na temat użytkowników. Dzięki temu można precyzyjnie targetować reklamy do określonych grup odbiorców na podstawie ich zapytań w wyszukiwarce, danych demograficznych i wielu innych wskaźników. Google Ads daje również możliwość śledzenia skuteczności reklam i dostosowywania ich w zależności od osiąganych rezultatów. Ponadto Google Ads umożliwia tworzenie reklam na różne urządzenia, takie jak komputery, laptopy, telefony komórkowe i tablety.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.