Szukaj
Model atrybucji na podstawie danych dostępny w GA4

Ułatwienia w kampaniach w okresie przedświątecznym

Liczba wyszukiwań ofert i rabatów co roku osiąga szczyt w okresie świątecznych zakupów. To właśnie w tym momencie najważniejsze dla firm jest łączenie ludzi z odpowiednią ofertą.

W tym roku Google opracował nowe sposoby przeglądania ofert w Zakupach Google i ulepszył możliwości raportowania, aby pomóc lepiej zrozumieć ich skuteczność.

Aby pomóc większej liczbie firm w skalowaniu swoich najlepszych ofert w Google, firmy Shopify i WooCommerce będą teraz mogły prezentować swoje istniejące oferty w przestrzeni Google.

W przyszłym miesiącu firmy korzystające z kanału Google Shopify oraz Google Listings and Ads WooCommerce będą mogły wyświetlać promocje produktów w wyszukiwarce Google i na karcie Zakupy. Firmy mogą synchronizować istniejące i nowe promocje ze swoimi produktami wymienionymi w Google bezpośrednio w panelu swojego sklepu.

Przygotuj się na okres wyprzedaży Black Friday, przesyłając swoje najlepsze oferty już dziś i zapoznaj się z przewodnikiem marketingu, w którym znajdziesz najnowsze najlepsze praktyki dotyczące naszych bezpłatnych i płatnych rozwiązań.

Udostępnij:
Natalia Bobik
Natalia Bobik
Redaktor naczelna. Koordynuje prace nad serwisem i buduje rozpoznawalność serwisu. Prywatnie studentka na kierunku zarządzanie projektami, miłośniczka psów i niespełniony lekarz.

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Raz w tygodniu w piątek o 14:00 wysyłamy najistotniejsze informacje oraz dodatkowe materiały, których nie znajdziesz na aspirate.pl

Zdobądź najważniejsze informacje i bonusy

Zapisz się, a otrzymasz najważniejsze zmiany marketingowe na swoją skrzynkę mailową.

Nie może Cię zabraknąć!

semWAW#2

Zapraszamy na semWAW#2 — barcamp o marketingu i analityce.