Liczba wyszukiwań ofert i rabatów co roku osiąga szczyt w okresie świątecznych zakupów. To właśnie w tym momencie najważniejsze dla firm jest łączenie ludzi z odpowiednią ofertą.
W tym roku Google opracował nowe sposoby przeglądania ofert w Zakupach Google i ulepszył możliwości raportowania, aby pomóc lepiej zrozumieć ich skuteczność.
Aby pomóc większej liczbie firm w skalowaniu swoich najlepszych ofert w Google, firmy Shopify i WooCommerce będą teraz mogły prezentować swoje istniejące oferty w przestrzeni Google.
W przyszłym miesiącu firmy korzystające z kanału Google Shopify oraz Google Listings and Ads WooCommerce będą mogły wyświetlać promocje produktów w wyszukiwarce Google i na karcie Zakupy. Firmy mogą synchronizować istniejące i nowe promocje ze swoimi produktami wymienionymi w Google bezpośrednio w panelu swojego sklepu.
Przygotuj się na okres wyprzedaży Black Friday, przesyłając swoje najlepsze oferty już dziś i zapoznaj się z przewodnikiem marketingu, w którym znajdziesz najnowsze najlepsze praktyki dotyczące naszych bezpłatnych i płatnych rozwiązań.